Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '09

 
Kategori
Resim
 

Sevgi Çekiç resim/ Heykel sergisi- İnanna ve Rahibeleri

Sevgi Çekiç resim/ Heykel sergisi- İnanna ve Rahibeleri
 

29 Aralık 2008- 17 Ocak 2009Sevgi Çekiç Resim ve Seramik Sergisi


İzmir ve Çevresinde oturan sanatseverler ve blog yazarı dostlarımı beğeneceklerini umduğum bir resim heykel sergisine davet ediyorum.

29 Aralık 2008- 17 Ocak 2009 tarihleri arasında açık kalacak olan sergi adresi:

EGE ÜNİVERSİTESİ, ATATÜRK KÜLTÜR MERKEZİ EGE SANAT GALERİSİ

İnanna ve Rahibeleri
adını verdiği sergi <ı>17 Ocak 2009 tarihine kadar açık kalacak. Ancak haftasonu olması nedeniyle bugün ve yarın gidebilecek İzmirli dostlara bir haber vereyim dedim. Aslında şimdiye kadar hiç resim ve heykel sergisi tanıtımı yapmamıştım. " Bu da nereden çıktı, Coşkun Karabulut resim yapmaya mı başladı?" diye soranlar olabilir, sormasalar bile ben şimdi sormalarını rica ediyorum. Resim sanatını severim. İzlemeye bayılırım ama hiç yeteneğim yoktur. Sadece uzun yıllar görmediğim, 35 yıl dile kolay görmediğim bir arkadaşımın, tesadüfen internette gezinirken, kendisiyle yapılmış bir söyleşisi okudum ve hayretler içinde kaldım.

Kendisini Ankara Ziraat Fakultesini bitirmiş konusunda doktora yapmış uzman biri olarak bilirken, gördüğüm resimlerden şaşırdım ve gurur duydum. İzmir FOÇA da atölyesinde ürettiği eserlerini çok sayıda galeride sergilemiş.şimdi ise İzmir de sergiliyor. Şu anda Fethiyeden kalkıp gitme olanağım olmadığı için değerli dostlarımın gitmesini istemek ayıp olmaz umarım.

1973 yılında Sarıkamıştan 2009 İzmire... 35 yıl sonra böyle güzel resim ve heykel yapan bir dostumla karşılaşmaktan büyük heyecan duydum ve bunu da sizlerle paylaşmaktan son derece mutlu oldum.

Bu sergiyi gezdikten sonra bana teşekkür edeceğinizi umuyorum. Sevgiyle kalın...


http://sevgicekic.net/



 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..