Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

14 Şubat '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Sevgi yazıları

Sevgi yazıları
 

En güzel kelime S E V G İ


14 şubat gününe özel olarak güzel yazılmış bir dizi yazı sunmak istiyorum size,
Umarım okur ve beyenirsiniz.

Seni ne kadar sevdiğimi bilmek istersen, söyleyeyim,
Yere düşen her yağmur damlasını tutmaya çalış,
Tutabildiklerin senin sevgin, tutamadıklarınsa benim sana olan sevgimdir.

Seni her özlediğimde kalbime bir yıldız çiziyorum,
Artık benim de bir gökyüzüm var, çünkü yıldızlar çoğaldı.

Dünde bugünde yarında yüreğin kadar yanındayım,
Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy, ben hep oradayım.

İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydiler, hepside gökyüzündeydi,
Ama ben güneşi yani seni seçtim, dünyamı aydınlattın,
Senin için bin yıldızdan vazgeçtim.

Bir deniz düşün, susuz,
Bir gece düşün, uykusuz,
Bir insan düşün, sevgisiz,
Birde beni düşün, sensiz.

Gerçek sevgi, iyilik gördüğünde artmayan, kötülük gördüğünde eksilmeyendir.

Ayrılık küçük sevgileri öldürür, büyük sevgileri güçlendirir,
Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp, yangını büyüttüğü gibi, , , ,

Seni ne zaman unutacağımı sorma, çünkü;
Ne zaman öleceğimi bilemiyorum.

Aynı dili konuşan değil,
Aynı duyguyu paylaşan insanlar anlaşabilirler.

Herkeze sonsuz,
Sevgiler, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


Not:Bu yazımı yazdıktan sonra 10 yorum aldığım halde, blog yazım yayından çekilmiş, şimdi tekrar yayına almak istedim umarım hepinize tekrar ulaşabilir, , , , , , , , , , , , , , , , , Sevgiler, , , , , , , , ,
 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...