Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '07

     
    Kategori
    İlişkiler
     

    Sevgi

    Gerçekten sevgi emek mi ister?

    Hiçbir çaba göstermeden karşımızdaki kişi bizi, biz karşımızdaki kişiyi sevemez miyiz?

    Bir arkadaşım bana "insan istedikten sonra köpeğini bile sever "demişti. O an kendi kendime sevgi ve köpek ilişkisini düşündüm, köpekleri ben de çok severim ama sevimli ve uysal olanları daha çok tercih etmişimdir.

    Ben burada gönlüme göre bir tercihte bulunuyorum. Köpeğin sadece sevimli ve uysal olması onu sevmem için yeterli, bunun için herhangi bir çaba sarfetmeme gerek yok..

    Sevgi, bir köpeği sevebilecek kadar kolay oluyor da neden sözkonusu bir insanı sevmek olunca bu kadar zor oluyor. Beklentimiz olduğu için mi? yoksa sevgi artık bizler için çok fazla bir şey mi ifade etmiyor?

    Hayatınızdan sevgi hiç eksilmesin..

     
    Toplam blog
    : 1
    : 402
    Kayıt tarihi
    : 23.02.07
     
     

    1975 İstanbul doğumluyum. Sıradan bir insanım. Gülmeyi ve güldürmeyi seven biriyim. Hayatı çok zorla..