Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgililer Günü Facebook Diyaloğu

Sevgililer Günü Facebook Diyaloğu
 

google


Soru 1:

Merhaba ustadim. musadenle bir soru sorucaktim. hem bisex kadinlardan, hem ap gay ve translara ilgisi olan, ruhu bedenine zit kisiye ne denir ?

+

Yanıt 1’ler, sırasıyla:

Poliseksüel.

Yanında soru kipi: Platonik mi, bilfiil seks mi, ikisinin karışımı mı?

Artı: Grup seks yapar mısın / yaptın mı?

Artı: Ruh bedene zıt olmaz, kendi içindeki duyguların birbiriyle çelişik olabilir, kendi bedeninin istekleri, birbiriyle çelişik olabilir, doğa o kadarına epeyi izin veriyor zaten. Yani, ben de bir kadınla hem yatmak isteyip, hem de istemeyebiliyorum. Fuhuş yapmak da istemiyorum ama bedenim arzu taşıyor.

+

Yanıt 1-1:

İki cinsiyetle de evet yaptim, hem aktif, hem de pasif olarak. grup yapmadim, psikolojimin bunu kaldirabilecegini sanmam, rahat hissetmem, yatakta egemen olmadigim yerde guvende hissedemem. Ben kendimi transgender saniyordum halbuki.

+

Yanıt 1-1-1:

Yatakta egemen olmayı, 35 yıl boyunca, mono-hetero ilişkiler yaşamış biri olarak, ben bile düşünmedim. Yatak, iktidar kurulacak bir yer değil ki. Kendini karşısındakine açabileceğin ve verebileceğin bir yer. Seks yaptığın birine güvenmiyorsan, o insanla zaten diyalog kurmasan daha iyi gibidir diye düşünürüm.

+

Yanıt 1-1-1-1:

Evet dogru ama cok ta tanimadigim biriyse, bir sekilde kontrolumun disina cikmasini engellemem gerek.

+

Yanıt 1-1-1-1-1:

Bu arada sana da sormuş olayım. Kimliğin saklı kalmak kaydıyla, yazıştıklarımızı, hem özeldekileri, hem gruptakileri, yayınlayabilir miyim? Ben yazarım, 5 matbu kitabım var. Buraya gözlem yapmaya falan da gelmedim. Sizlerden 1-2 günde çok şey öğrendim, teşekkür ederim, sana da.

Trans-gender, inter-gender, meta-gender, hibro-gender gibi, meta-hümanistlerin / trans-hümanistlerin kullandığı çok fazla nüanslı terim var. İngilizce biliyor musun?

+

Yanıt 1-1-1-1-1-1:

İngilizcem iyi degil.

Yayinla sorun yok.

+

Yanıt 1-1-1-1-1-1-1:

Çok sağol. Yarın Radikal Blog'un lgbti bölümünde göreceksin. Editör günün hangi saatında koyarsa artık. Orada Halil Kandok var, bu konulara kafa yoruyor ve güzel metinler yazıyor. Öneririm.

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..