Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

08 Şubat '17

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevgililer Günü ve 2 aşk hikayesi

Sevgililer Günü ve 2 aşk hikayesi
 

Hastahanede kendine gelmiş. Sormuş: " Nerede benim yakışıklım?"
 
Geliyor, demişler. 
 
Bir telaşlanmış ki görmeyin: "Nerede benim takma dişlerim? Aman, beni çirkin görmesin!"
 
***
 
Vasiyeti; "organlarımın hepsini bağışlayin. Kalanları da yakın. Küllerimi, sevgilim; beraber gezdiğimiz, dağlarda, ovalarda, göllerde, tepelerde... rüzgarın içine savursun!..."
 
" Bir şey daha var: Hani bir lokanta vardı ya sözünü ettigim. Birlikde gideceğimiz. Oraya, sevdiklerini al da git, benim için..."
 
Gözleri tıp öğrencilerine, ak ciğerlerini araştırmacılara, kara ciğeri ve böbrekleri organ nakline verildi. Sevgili kocasına da külleri...
 
Sevgili, yazın gelmesini bekliyor. Yanında külleri; dağ, bayır, ova... dolaşmak icin!
 
***
 
Bu aşk hikayesini arkadaslarimla paylaşdığımda, bana bir baska aşk hikayesi daha anlattılar:
 
Genç adam, zamaninda "sessizlik" e borusuyla ses verdiğinde, yüzlerce harbiyeli nefeslerini keser dinlerlermiş. O'nun seslendirdiği boru sesini unutmus, o dönemin harbiyelisi yokmuş. 40 yildir!...
 
14 Şubat, sevgililer günü kendisine yeni böbreğini takacaklar. Sevgililer günü hediyesi, yeni böbrek, sevgilisinden. Sevgili eşinden... Hastahane odasında yan yana yatıp, el ele, sevgililer gününü kutlayacaklar...
 
***
 
Size 2 aşk hikayesi anlattim. 
Sevgililer günü icin.
 
Benim şahit olduğum, bildiğim.
 
***
 
Sevgililer gününüz kutlu olsun!...
 
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..