Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Sevgililerim

Sevgililerim
 

SİZİ SEVİYORUM GÜLLERİM


Sevginin yolunda çok emek harcadım,

Bir sevgilim vardı, çoğaldınız,

Oldunuz sekiz gonca gül,

Sevda bahçemde renk, renk açtınız.

Sevgi kokuları saçtınız,

Sarhoş oldum neşenizden,

Beni çok mutlu ettiniz.

İncitmeye kıyamam sizi ben.

En değerli varlığım, sevgili kocam,

Yedi sevgi gülümüz ortak paydamız,

Genişledi ailemiz, daha ne isterim,

Her anınız mutlulukla dolsun sevgililerim.

İyi ki doğdunuz yaşam pınarlarım

Cennete çevirdiniz içimdeki sahrayı,

Canlarım, hazinelerim, yeşeren dallarım,

Unutmayın hiç, size âşık ak saçlıyı.

 

NAHİDE ÇELEBİ

14 Şubat 2012 Ankara

Sevgililer Günü

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..