Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgilim, Dünyadaki tüm kelimelerin anlamı Sensin!

Sınavda düşündüğüm sorunun cevabı bir anda aklıma gelince, tam yazacakken kalemimin biten ucu gibisin... Yanlış yazdığımda silgim yok da, kalemimin arkasındaki silgi de bitince silmek isteyip de silemediğim yanlışım gibisin... Sabah uyanınca acaba tost mu, poğaça mı yesem diye düşündüğüm kahvaltım gibisin... Telefonuma gelen her mesaj gibisin... Hürrem'in Sülüman'ı, Aylin'in Soner'i, İffet'in Cemil'i, Fatmagül'ün Kerim'i gibisin... Dilimden düşmeyen şarkı gibisin... Dudağıma sürmekten hiç vazgeçmediğim kırmızı rujum gibisin... Canım tatlı istediğinde yemek istediğim künefe gibisin, canımın içi, anacım benim bir organım gibisin... sevdiğim sen benim hayatımın dibisin :) Sen olmayınca duyu organlarım işlevini yitiriyor. Sensiz dilsizim, körüm, anlamsızım. Neredeysen gel artık!
 

 
Toplam blog
: 21
: 819
Kayıt tarihi
: 16.03.12
 
 

Hayatımın beyaz atlı prensini bulamadım. Şu alışveriş siteleri var ya (isim vermiyorum reklam olm..