Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '12

 
Kategori
Güncel
 

Sevgiliye...

Sevgiliye...
 

Bugün sevgililer günü, 14 Şubat...
Sevgiliye söylenecek güzel sözleri ve alınacak çicekleri bir güne hapsetmek doğru değil ama...
Neyse..., Sen beni anlıyorsun zaten, düşüncelerimi benden daha iyi bilen, beni benden daha iyi tanıyan kadın...
Sen beni benden daha iyi anlıyorsun..

Hasta olduğumda saat başı, "nasıl oldun, iyisin değil mi" diye hatırımı soran, hastahaneye yattığımda, benden çok kendi canı yanan kadın...
Aç kaldığımda, yemeyip yediren, sussuzluğumda içmeyip içiren...
Ne kadar aç kalırsa kalsın, ne kadar zor durumda olursa olsun, benim meteliksiz kaldığımı bildiğinde,
- Canım şu parayı al..., diyerek cebindeki son kuruşunu benim için harcayabilen kadın.

Kızdığımda, beni sakinleştiren, üzüldüğümde bağrına basan, gözümden yaş döküldüğünde bana kıyamayıp benden iki katı daha fazla ağlayan...
Ne kadar kızarsa kızsın birgün olsun bana beddua okuyamayan, kendi varlığını benim için verebilecek kadar derin bir sevgi besleyen kadın...

Tüm yaptığım haksızlıklara rağmen, beni her kişiye karşı yine de haklı çıkaran kadın...
İncittiğim halde beni sevindiren, ağlattığım halde beni güldüren, yüreğini yaktığım halde benim yüreğimi tamir eden...
Düştüğümde kaldıran, yeri geldiğinde sırtına alıp taşımaktan geri adım atmayan kadın...
Bana inanan, seven, saygıda kusur etmeyen, benim adıma hergün yeni bir iş için yorulan, bizim için koşturan, bizim için birşeyleri ayakta tutmak için yüreğini yoran, bir an olsun aklından beni çıkaramayan kadın...
Kadınım..., Seni Seviyorum!

Sevgililer günün kutlu olsun!


Mustafa Çelebi

 
Toplam blog
: 103
: 2332
Kayıt tarihi
: 31.10.09
 
 

1974 Almanya- Krefeld doğumluyum. Aslen Malatyalıyım. Lise mezunuyum ve Web tasarımı ile uğraşıyo..