Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevgimizin aşkımızın üstünden

Sevgimizin aşkımızın üstünden
 

yüreğimde çiçekler açtıran adama !!!


Superman'ime ithafen (İzmirlime)

Evet yine bir şarkım var benim, hemde öyle böyle değil ! Sanat güneşi Zeki MÜREN' e ait olan bir şarkı. Sözleri, duygusu o kadar anlamlı ki. Ve benimle arkadaşımın şarkısı oldu. Gün içerisin de bir çok kere zevkle dinliyorum.

Aramızda ki mesafelere rağmen, dostluğumuz en yakınımdakinden de ileride. Beni mutlu kılan, hoş duygular yaşatan, günün bütün yoğunluğunu, yorgunluğunu bir anda yok ediveren bir arkadaş.

Yıllarca dilimden düşürmediğim, hep merak ve özlemle adını zikrettiğim o güzel kentin insanı ( İZMİR ) bana ta oralardan, uzaklardan bir ses oldun. Düşüncelerimi, duygularımı, hissettiklerimi, acılarımı, sevinçlerimi paylaştığım sevgili insan iyi ki seni tanımışım.

Kararmış, umutsuzluklarla dolmuş hayatıma AYDINLIK oldun, ışık oldun, ses oldun. Yüreğim seninle sevinç doldu.

İltifatlarınla, doğru yaklaşımlarınla, dolaysız, çıkarsız söylemlerinle, samimiyetinle iyi bir dost, iyi bir sevgi adamısın. Uçuk hayallerin insanı olan beni kendime getiriyorsun, yere basmamı sağlıyorsun. Ben pembe düşler kuruyor, sende yaşamın böyle olmadığını beni kırmadan hatırlatıyorsun.

İŞTE SEN BENİM SÜPERMENİMSİN,

Harika espirilerin, bir tebessümün, kişilere yüklediğin sıfatlar -ki bunda baya başarılısın- paylaşımların, inceden inceden tespitlerin. İşte tüm bunlar yaşamımı renklendirdi. Yüreğimde çiçekler açtırdın bana. Bu güzel ve özel duyguları bende yaşatabiliyorsam eğer sevgili arkadaşım sana, benden mutlusu yoktur bu dünya da.

Huzur buldum seninle, huzur bul benimle ...!!!

Sihirli değnek siparişimde aldın, en kısa zaman da elimde olacak biliyorum. Sen ve ben için "abra kadabra" diyeceğim rengarenk yapacağım yaşamı. Bir kuşun kanadın da selamlar, sevgiler yollayacağım. Seni alıp bana getirsin diye dileklerde bulunacağım.

Belki de senden öncesi olmayacak, senden sonrası olacak artık. Evet evet artık senden öncesi yok !!!

SEN VE SONRASI VAR !!!

 
Toplam blog
: 32
: 929
Kayıt tarihi
: 14.09.07
 
 

3 nisan 1968 BARTIN doğumluyum. KDZ EREĞLİ'de yaşıyorum. Amasra tek tutkum, yazmayı çizmeyi seviy..