Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Sevginle

Bulutların dansını seyrederken dalmışım
Masmavi gökyüzünde şakıyorum sevginle
Mutluluğun resmini ışığından almışım
Süzülüp bak yanına akıyorum sevginle

Özleminle yüreğim yarınlara akarken
Gözlerim gözlerinde hayaline bakarken
Söndürdüğüm ocağı ateşinle yakarken
Kekliğin ayağında sekiyorum sevginle

Yeryüzüne çiçekler serpilmişken rengârenk
Böcekler kelebekler yarışırken bir ahenk
Duygularım ruhumla örtüşürken denk mi denk
Yarına vuslat gibi bakıyorum sevginle

Kaybettiğim yılların telafisi yok artık
Şu anda yaşananın kıymetiyse çok artık
Gönül denen deryanın çırasını yak artık
Dupduru şafaklara çakıyorum sevginle

Aşk denilen dergâhın kapısında olayım
Açılsın goncalarım suretinde solayım
Varlığına susadım nefesine dolayım
İsmini her solukta çekiyorum sevginle

Gözlerimde mutluluk tebessümsün yüzümde
İşledim ilmek ilmek dantel oldun özümde
Sevdalara yazılmış türkü oldun sözümde
Umudu yarınlara ekiyorum sevginle

Bugünlerde dünleri yakıyorum sevginle

29 Eylül 2009-Tokat

 
Toplam blog
: 22
: 308
Kayıt tarihi
: 17.08.09
 
 

1966 yılında Tokat Yeşilyurt ilçesinde(Arabacımusaköyü) doğdu. 1984 yılında Erzincan Ziraat Mesle..