Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Seviyorsan mücadele edeceksin

Seviyorsan mücadele edeceksin
 

www.edebiyatdefteri.com


4 Temmuz saat 14.00’ de zaman durdu sanki…
Kalp acısı böyle bir şeymiş. Parmak uçlarından kanının çekildiğini hissediyorsun adeta. Tüm vücudunda bir uyuşukluk hissediyorsun, tutmaz oluyor bedenin. Yığılacak ve kalkamayacak gibisin.

15 dakika önce yaşadıkların, senden bir ömür alıp gitmiş gibi. Hayatımdan bu 15 dakikayı söküp atmayı ne çok isterdim bilemezsin. Hadi bakalım büyük kuantumcu göster kendini ve hep atıp tuttuğun zaman ile ilgili kuramını uygula. Git zamanda geriye ve yaptıklarını düzelt bakalım.

Asıl benim canımı yakan ne oldu biliyor musun. Benim kullandığım ifadeden dolayı bu kısacık sürede pek çok kişinin yaşayamadığı, hissedemediği duygularla yoğrulmuş, hayatımın en anlamlı günlerinde yaşadıklarımın, yüreğimdeki sevginin sorgulanmasıydı.

Yıkıldım…

Ömrümün yarı zamanında yavrusunu bulmanın sevinciyle, bir anda kaybetmenin kederini yaşayan bir ana gibiyim.
Tüm kalbinde sevgiyi yaşamaya başlarken bir bıçak darbesiyle paramparça olmuş yürek acısını yaşamış nice sevdalılardan biri gibiyim.
Dinlediğim şarkının sözü kulaklarımda çınlıyor: “insan sevdiğine böyle yapar mı?”
Düşünüyorum… Takılmış plak gibiyim. Durmadan söylediğim sözün üzerine kafa yoruyorum. İçimdeki fırtınayı bir dindirebilsem, kendimi koskoca dalgalardan kurtarıp karaya bir çıkabilsem…
Başım şiddetli ağrıyor. İlk defa şekersiz içtiğim çay acı geldi. Savruluyorum, rüzgarda kaderine boyun eğmiş kurumuş bir yaprak gibi. Denize bakıyorum, daha önce hiç bu kadar uçsuz bucaksız gelmemişti.
Boğuluyorum…
Dibe batıyorum, hissetmiyorum suyun serinliğini. İçimdeki ateşten olsa gerek. Ağırlaşıyorum. O kadar ağırlaşıyorum ki şamandıra bile benimle dibe geliyor. Çıkmak istiyorum, şimdi olmaz. Başını eğip kabullenme zamanı değil.

Seviyorsan mücadele edeceksin. Savaşı cephede kaybetmişsen bir anlamı vardır, cephe gerisinde değil. Kazanırsan eğer, işte o zaman o zafer o kadar görkemli, öyle güçlüdür ki bir ömür boyu kaybedilmez.
Şimdi sevdiğim için mücadele etmeliyim. Sevgimiz için ve bu sevginin yaşamıma kattığı anlam için. Şimdi onu aramalıyım. Tüm kişiliğimi, dünya görüşümü, bilgi birikimlerimi bir yana bırakmalı sadece saf sevgimle duygularımı ifade etmeliyim.


 
Toplam blog
: 8
: 1086
Kayıt tarihi
: 09.06.08
 
 

Üniversite eğitimimi tamamladıktan sonra Pazarlama alanında faaliyette bulunmaya başladım. Bir blog ..