Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '18

 
Kategori
Şiir
 

Sevmek

Ben seviyorum,

Nefes almayı yaşamayı,

Umutsuzluk içinde bile olsa,

Seviyorum işte.

Kendimi seviyorum.

Bana acı verenleri,

En kötü anımda yanımda olmayan,

Sahte gülüşlerini bildiklerimi,

Beni yargılayıp sorgulayanları,

Seviyorum işte.

           Beni ben yapan herşeyi,

           Seviyorum işte.

Tüm acılara ramen,

Hayatın yaşamaya değer olduğunu biliyorum.

Ve ölenle ölünmediğini,

Allah'ın bana vermiş olduğu canın kıymetini bilmem gerektiği,düşüncesi ile din, dil,ırk ayırmadan,

Seviyorum işte.

      Hatice Büyükarı...

 

 

 

      

     

 
Toplam blog
: 89
: 164
Kayıt tarihi
: 20.08.17
 
 

Kız Meslek Lisesi mezunu. Ev hanımı. Okumayı ve yazmayı seven biriyim. Gerçeklerle uyumlu olması ..