Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Seyyid Ahmet

Ben, Seyyid Ahmet' im, Seyyid Ahmet ben

Birgün niyaz eyledim

Ya İlahi! '' Ol '' deyince olur eyleyen

Sensin niyazları kabul eyleyen

 

Yattım, uyumuşum o gece

İşittim Seyyid'in sesini ol nice

Kalk Tekbir getir dedi, Seyyid Ahmet

Ben tekbirden biçare idim o gece

 

Vakit öğle, yarıyol alınmış işaret miydi!

Kamet getirdi müezzin efendi

Kıldım, kıldım... ama on rekat bitmedi

Uyandım o vakit, sabah idi.

 

Yattım, uyumuşum diğer gece

Tekrar işittim Seyyid'in sesini o gece

Kalk! Tekbir getir dedi Seyyid Ahmet

Ben dedim tekbir gitmez bu gence

 

Vakit ikindi, kıymetli zeman işaret miydi

Bu sefer kalktı, tekbir aldı Ercan efendi

Kıldım, kıldım...  ama sekiz rekat bitmedi

Uyandım o vakit, sabah idi.

 

Dedim, bu ne acayip iştir

Düşündüm, durdum... Acaba hakikat midir.

Döndüm yönümü Kabe' ye 

Niyaz eyledim ol yüce Muhammed'e

 

Gittim, Seyyid'i buldum

ilim, İrfan, edeb- i buldum

Gördüm Seyyid Ahmet'i

Hem dem elinden tuttum.

 

Dedi hoşgeldin, Ey Ercan Oğlum!

Balkanlardaki hizmetin meyvesisin sen

Bundan gayri hizmeti eyle devam

Hak yolundan ayrılma, budur senin DAVAN.

 

29.05.2015- Ercan Hatipoğlu

İzmir

 
Toplam blog
: 19
: 385
Kayıt tarihi
: 04.05.15
 
 

Elektronik Mühendisi, İşletme ve İlahiyat  bölümlerini okudum. Uzun zamandan beri, Türkçe Dili, T..