Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

05 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Sezgi

Bu gece bir dost aradım, ela gözlere akacak
Karanlığımı içimde aydınlatacak
Yüreğime benim gözle bakacak

Bu gece bir ses aradım, beni duyacak
Çıkılmazlarıma yol açacak
Yüreğine yüreğimi anlatacak

Bu gece bir el aradım, omzuma dokunacak
Bana kucak açacak
Yüreğimde derdi alıp atacak

Bu gece bir çift göz aradım, aşkla bakacak
Ela gözün sezgisi kuvvetle akacak
Yüreğimde sevdayı gerçek anlayacak

Bu gece ben başka özledim, sen yoktun
Karanlığı aydınlatan gözlerin
Sessizliği bozacak sözlerin
Yüreğime doğan gün umut oldu

Bir gece sevilmek istersen, sen gel
Ela gözler sevdaya hasretse
Yüreğini aşk ateşi yakarsa
Belki bir gün yolun düşerse
Ben omza dokunacak bir elim

Bir gece çıkmaza girersen, sen ara
Kulakların seviyorum isterse
Dertlerin dökülmek istenirse
Ela gözler süzülmek istenirse
Ben buradayım seni beklerim

Kulaklarına sevdamı fısıldarım
Anlatırsın dertlerini ben alırım
Ela gözlere sevda ile bakarım
Ağlarsan göğsümü sana açarım
Omzuna dokunacak bir el
Düşerken tutunacak bir el
Ararsan ben hep buradayım
Yeter ki; Sen üzülme ben üzüleyim

Cebrin Defteri; 04, Mart, 2011; Altıntaş

Üzeyir Aydın
 

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..