Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '14

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Sezgiler Nasıl Gelişir?

Sezgiler Nasıl Gelişir?
 

Wikipedia, sezgileri en genel anlamıyla gerçekliği dolaysız olarak içten ya da içeriden kavrayabilme, tanıyıp bilme yetisi olarak tanımlamış. Bir bakışta tümüyle kavrama halini kazanmayı kim istemez ki!

Sezgiler bedenimizdeki enerji noktalarıyla bağlantılıdır. Örneğin telepatik gücümüz boğaz çakramızla, sezgisel görümüz 3.göz, empatik sezgilerimiz 3.çakramızla bağlantılıdır. Aranızda iyi güzel de bundan benim niye haberim yok diyen var ise bence yanlış düşünüyor. Çünkü sezgiler sürekli hayatınızın içinde ve farkında olmasanız da onları sıkça kullanıyorsunuz. Örneğin; Son derece mutlu bir şekilde markete gittiğinizi düşünün. Ödeme için kasaya gittiğinizde kasiyerin huysuz biri olduğunu fark ediyorsunuz. Oradan uzaklaşırken aniden içinizde bir kızgınlık hissediyorsunuz. Acaba bu duygular size mi yoksa kasiyere mi ait? Büyük bir olasılıkla fark etmeden kasiyerin duygularını aldınız. İşte empatik sezgilerimizin çalışma şekli böyledir. Empatik sezgilerimizin sayesinde market örneğinde olduğu gibi başımıza garip şeyler gelebilir. Peki, sezgilerin bize sağlayacaklarını nasıl keşfederiz?

Tabii ki çalışarak, deneyerek, emek vererek… Ben de ruhsal yolculuğuma başladığımda “sezgilerinizin gücünden faydalanın, sezgiler önemli, onlara güvenin” tarzı söylevlerden çok bir şey anlamıyordum. Herhangi bir olayı ya da insanı değerlendirirken sürekli hata yapardım. Sonunda sezgilerimin çok da güçlü olmadığına inanmıştım. Sanırım o zamanlar büyük bir ihtimalle geçmişin düşünceleri ve geleceğin öngörüleri ile kontamine olmuş duygularım var olanı olduğu gibi görmemi engelliyordu. Sadece duygularımı arındırmam (*) ve sezgilerim ile ilgili kasımı çalıştırmam gerekiyordu. Ama benim bundan haberim yoktu. Farklı bir niyetle başladığım nefes çalışmaları sayesinde geçmişin anıları, geleceğin öngörüleri ile kontamine olmuş hislerimin üzerinde bir sürü arınma çalışması yaptım ( hala da devam ediyorum) 2008 yılında tesadüfen!hayatıma giren Theta Healing tekniği sayesinde ise sezgilerin neler yapabileceğine şahit oldum. Theta healing çok keyifli bir çalışmaydı. Bir kere çok ciddi olursanız istediğiniz sonucu alamıyordunuz. Mutlu ve neşeli olduğunuzda ya da hiçbir tasanın olmadığı anlar da etkili olabilen bir çalışmaydı. Theta Healing’in beden tarama, değişik rehberler ile irtibata geçme v.b gibi sihirli uygulamaları ile sezgilerimle neler yapabileceğim keşfettim. Ama hala yolun başındayım ve bu yol çok keyifli.

Sezgiler, var olan bir parçamızdır. Onları yok saydığımızda bizi biz yapanı da inkâr etmiş oluruz. Bizi biz yapanları bilir, neler yapabileceğimizin farkında olursak, hayatımızdaki karmaşa da azalacaktır. Her şey onu tanımak, anlamak, geliştirmeyi niyet etmekle ve uygulama yaparak kendimize şans vermekle ilgilidir. Güçlü bir niyetiniz var ise bunu başarabilirsiniz.

Her Daim Sevgi ve Işıkla

sibel.kavunoglu@gmail.com

www.nefestr.com (*)

Bir sonraki yazımda “ Duyguları Arındırmak” konusunda bahsedeceğim

 
Toplam blog
: 615
: 248
Kayıt tarihi
: 09.11.10
 
 

Geçmişte finans sektöründe ağırlıklı olarak iyileştirme ve geliştirme projelerinin hayata geçiril..