Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '11

 
Kategori
Sanat Eğitimi
 

Shopin'i Konuk Etmek

Anaokulu öğrencilerinin eğitiminde klasik müziğin olumlu etkilerini uygulamalı olarak gerçekleştiren bir anaokulunu tanıtmak istiyorum sizlere. Sanat eğitiminin çocuklar üzerindeki olumlu etkilerini birebir yaşadığımız İzmir, Buca İsmet Çiftçi Çocukevi. Bu okulda öğrenim gören çocukların ne kadar şanslı olduklarını düşünüyorum hep. Çünkü sanata değer veren , sanatın olumlu etkilerini benimseyen bir okul yönetimi var. 

Çocuklarımızın yaşlarının küçük olması sanat eğitimini daha önemli kılıyor. Çünkü bu yaşlarda çocuklarla yapabileceğiniz etkinlikler beş temel duyuya daha çok önem vermenizi gerektirir. İlk duydukları müzik hayatlarını ömür boyu etkileyecek müzik değerlerine sahip olmaları konusunda temel oluşturacaktır. Tüm dünyanın kabul ettiği müzik dehalarının seçkin eserlerini sınıfa konuk olarak almak ve çocuklara bugün çok önemli bir konuğumuz var SHOPİN diyerek , birebir dinletmek ne kadar güzel bir yaklaşım. İşte en güzel eğitim sistemi. 

Sadece bununlada kalmıyor. Sanat eğitiminin resim, seramik, bale, dans , ders anlamında yazma becerilerinin arttırılması alanlarında da çalışmaları var. Tüm çabaları var oldukları alanda öğrencilerini ilköğretim öncesinde her alanda yetiştirebilmek. Eğitimde bireye değer vermek , sevmek , güven vermek ilk öncelikleri.Öğrencilerine gerçekten değer verdikleri , öğrecilerinin okullarına gelirken koşarak gelmelerinden belli oluyor. 

Anaokullarında çağımızın gelişmelerine , çocuklarımızın yaşlarına uygun , onları ileriki yaşama mutlu ama donanımlı olarak yetiştirilmeleri yolunda farklı çalışmalar yaptıkları için önce okul yönetimini , öğretmenlerini ve sevgiyle yaklaştıkları için tüm personeli kutluyorum. 

Bunları neden sizlerle paylaştım. Günümüzde iyi çalışmaları , projeleri , davranışları görmemiz ve takdir etmemiz gerekir. İyi , güzel, olumlu çalışmaları duymamız hepimize iyi gelecektir diye düşünüyorum. 

Geleceğimizi iyi , işinde uzman sevgi dolu anaokulu yöneticilerimize emanet etmek içimi ferahlatıyor. 

SHOPİN'i konuk eden anaokulumuza saygıyla selamlıyorum. Yolları açık olsun. 

Bunu duyduğumda çok etkilendiğimi belirtmeden geçemeyeceğim. 

 
Toplam blog
: 35
: 1336
Kayıt tarihi
: 23.08.08
 
 

RESİM ÖĞRETMENİ Emekli resim öğretmeniyim. Kendi atölyemde öğrencilerimle resim çalışmalarıma devam ..