Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

11 Aralık '10

 
Kategori
İzmir
 

Sıcak sıcak ekmekler burada

Sıcak sıcak ekmekler burada
 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Merhabalar,

Bu gün İzmir de yaşanan değişik bir konudan söz etmek istiyorum.

İzmir Çanakkale yolunda, Anadolu caddesinde Çiğli Emniyet Müdürlüğü binasının hemen arkasında Eski Tansaş binasında yaşananlardan söz etmek istiyorum.

Burası yaklaşık 3 yıl önce Tansaş binası olarak kullanılıyordu, sonra burası kapandı ve

Bu binanın bazı duvarlarını yıkarak Eshot otobüslerinin garajı olarak kullanmaya başladılar.

Bu bina hala Eshot otobüslerinin garajı ancak, binanın üzerine yaklaşık bir yıldır

Çiğli Ekmek Fabrikası yazısı yazıldı, yazı bir hayli büyük, yoldan geçenler rahatlıkla bu yazıyı okuyabiliyorlar.

Bizler Çiğli halkı olarak o yazı üzerine bu binada bir ekmek fabrikası açılacağını düşündük, bu da çok doğaldı.

Ama bu yazıyı bir yıldır orada yazmalarına rağmen orası hala Eshot otobüslerinin garaj yeri,

İşte bunu anlayamadık.

Madem ki burayı Ekmek fabrikası yapmayacaktınız o halde o yazıyı niye oraya yazdınız?

Bundan ne çıkarınız olabilir?

Bu yazı ve oradan yapılan terslikler tüm çiğli halkını ve oradan geçen insanları oldukça rahatsız ediyor.

Bu olayın düzeltilmesini acilen istiyoruz.

Milliyet Blog ailesi olarak bu konuyu sizlerle paylaşmak istedim.

Bu yazımı birileri okur ve yetkililere duyurursa gerçekten çok sevinirim.

Unutmadan yazayım, Çiğli Belediye Başkanı Sayın Metin Solak bey biz vatandaşlar gibi

Bu yanlışlığı her gün görüyor, acaba bu konu hakkında ne düşünüyor çok merak ediyorum.

Bu yazımla gözlerinizi yordum, kusuruma bakmayın.

Hepinize sonsuz ve sorunsuz günler diliyorum.

Hülya, 2010

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...