Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '07

 
Kategori
Edebiyat
 

Şiir yarışmasındaki zaferim

Şiir yarışmasındaki zaferim
 

Hava atmak gibi olmasın ama birinci oldum. Bugün okulumun düzenlemiş olduğu Yeşilay haftası dolasıyla şiir yarışması tertip edildi. Baktım ki sınıfımdan kimse katılmıyor, bana da ilham geldi ve bir gece ders masamda elimde ince belli bir bardakla şiirimi yazdım. Ama ne yalan söyleyeyim şiir konusunu pekte sevmem. Eğlence olsun diye girdim.

Daha sonra, geçen gün arkadaşlarla gezerken bir de ne göreyim panoda benim şiirim olmaz mı. Çok sevindim. Daha sonra bir de ne göreyim! Birinci olmuşum. Gerçekten çok sevinmiştim. Arkadaşlarım gurur duydular. Son ders yeşilay haftasını kutlama maksatıyla okulumuzun salonunda bütün okul toplandık. Ve ben şiirimi okudum. İsterseniz şiirimi sizlerle paylaşayım.

ALIŞKANLIKLAR

Sigaranın içinde zehir

Biz soluyoruz bu havayı

Gelecek nesiller ne olacak?

Bırakın şu sigarayı!

Alkol de binbir zehir

Sahte rakı bile yaptılar

Masum, günahsız insanlar

Alkole alıştılar.

İntihar etti birer birer,

Hap bulamayan gençler,

Bu tuzağa düşmeyin.

Evlatlarınızı iyi yetiştirin.

Beğendiyseniz ne mutlu bana.. Bir dahaki bloglarda görüşmek üzere...

SEVGİLERİMLE...

 
Toplam blog
: 48
: 1980
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Bursa'da ilköğretim öğrencisiyim. Spor yapmayı, teknolojik aletlerle oynamayı, hayatı keşfetmeyi ..