Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '22

 
Kategori
Şiir
 

ŞİİRLERİMDEN

           SEV

Sen sev güzel .

Sevince yeşerir yaşam .

Sen gül güzel, gülünce dağılır bulutlar.

Sen umut et, umutlanınca tüm rüyalar güzel.

Sen, sevil güzel. 

İçinden geçen dilek gibi.

Masmavi gökte uçan martılar gibi .

Ellerini aç havaya şükret yaşadığın ana.

Yaşamda kanatlanmak mavice bir dalgaya gülümsemek gibi.

Sevip sevilince büyür canlılar, dünya doğa genişler

            RÜZGARLI ŞİİR

Rüzgar bekliyor beni bir rüzgar .

Melodiler, şiirler gibi .

Suskun, heyeecanlı anlar gibi.

Rüzgar bekliyor beni rüzgar.

Afet i cihan olmuş sana gözlerim.

Pelesenk olmuş diline sözlerim.

Göz görmez gönülle özlerim.

Bebeksi bir gülüşle beklediğim.

Rüzgar bekliyor beni bir rüzgar .

Ömür sayfama yaz unutmayayım adını.

Ömünce bak bana unutmayayım yüzünü.

Gözyaşının buğusunda ısındığın günleri...

Rüzgar bekliyor beni bir rüzgar.

Fena esiyor kalbimin rüzgarı seni unutmadı.

Uzaktan da severim seni hep hatırladı.

Hiçbir şey yapmasan da bilirim seni.

Adın fırtına olsa severim seni.

Rüzgar bekliyor beni bir rüzgar.

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 174
: 269
Kayıt tarihi
: 20.11.08
 
 

Yazmak bir sevda ..