Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Şiirsel Lanet

Şiirsel Lanet
 

’Daha’’ diyordu,

‘’Ver’’ diyordu.

Selalar okunuyordu ardımdan

Ve cebim yoktu,

Kalmadı bile diyemedim.

Bilmiyordu…

Sormamışlardı bana.

Ben istememiştim.

Ve saba sevmezdim aslında.

Hüzzamdaydı gözüm…

Kalsın şimdi,

Saklarsın tahta sandığında,

Naftaline bele.

Küf kokmasın şiirlerim.

Arada bak.

Unutursun suretimi,

Gözden ırak,

Gönlüne yakın olsun,

Alt yazılı resimlerim…
Ben sana hiç küsmedim.

Yabancılamadım gülüşünü.

Uçarı alıp başımı gitmelerim,

Düşten ibaret.

Şiirsel lanet…

Okyanusum ironi…

Balıklığım farazi…

Küsme…

Darılma…

Sen hakiki…

‘’Lan olum,

Ne çok sevmişim ben seni’’

Eni konu bağlanır gibi dünyaya,

Geçemez gibi ne yardan,

Ne serden…

Daha…

Daha yok bitti…

Havva kızı ben.

Merhumeyi,

Nasıl bilirsen bil şimdi sen…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..