Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Sıkıntı

- bir avuç suya-
(dök avucuma istersen..)
Bir kalabalık aktı-önümden geçtiler-
beni göremediler-düşteydim
Duyulan, - kesik iç çekişlerim-her adımım anneminki
(ses ölmüyormuş)
-öyleyse neden duymuyorum artık -

kokularla-kızılağaç- turuncu yanıyor-

Anlatıldı-duvarlara sıkıntılar-anlatıldı süpürgeye-sıkıntılar
kadın duvarlara bağırdı süpürgeye bağırdı-
susmuştu korkmuştu odalar-
sıkıntısından kadının merdiven de susmuştu adamlar da -
zalim susacaklardı
-dönüşüm-ler- geçidindeyiz,


esen yel-
bu yelin- hiç bir şey bilmediği-
hatırlamadığı bir zamanlar-
Diri olmadığı söylendi
ipek mendiller sandıkta çürümüş
eskiler gitmişler, -
gölün kıyısında ağladım-
ansızın soğuk bir yel esmiş
Ateşlenmiş -
Kadın pencerede görünmüş


Sanki habersiz-
Sulardaydım demiş-
Irmağın terlediği
Çekilen kürekler- kırık dökük-
Her şey olup bitti-
Ağladı adam
Ses etmedim-gücenmedim-
Gök gürlemesi-bahar uzak-
Sabrımız tükenmiş-su yok ..

rengin özesmi

 
Toplam blog
: 99
: 289
Kayıt tarihi
: 13.08.10
 
 

1961- Ödemiş doğumlu - Gazi Ünv.İksadi ve İdari Bilimler Fakültesi Mezunu - Şiirle uğraşıyor... ..