Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Silin gitsin

Silin gitsin
 

Devrim niteliğindeki iletişim araçlarından, cep telefonu ve internet artık vazgeçilmezlerin arasında yer alıyor. Yaşamı hem kolaylaştırıyor hem de hızlandırdığı bir gerçek..

Özellikle cep telefonunu kullanmak bazı kararlarınızı almanıza da yardımcı oluyor.. Nasıl mı?

Telefonunuza kaydetmiş olduğunuz dostlarınız, arkadaşlarınız ve yakınlarınızı size ne kadar dost, ne kadar yakın duruş sergilediklerini sinayabilirsiniz.. Hatta hayatınızdan çıkarmak isteyip de bir türlü çıkaramadığınız kişileri cep telefonu teknolojisiyle çıkarabilirsiniz..

Örneğin; Bayram ve özel günlerde öncelikle ilk arayan veya ilk tebrik mesajı gönderenlerdenseniz, önümüzdeki yeni yıl kutlamasında ilk arayan veya ilk mesaj gönderen siz olmayın. Karşı tarafın iletilerini bekleyin.. Eğer sizi aramayan veya ileti göndermeyenler varsa, hiç düşünmeden silin telefon numarasını.. Evet evet silin gitsin..

Ben bu bayram öyle yaptım.. Özellikle çoğu bayramlarda üst-üste ilk ben aradığım kişileri özellikle bu bayramda aramadım, mesaj da göndermedim. Aramayanları ve mesaj göndermeyenleri önemsemedim ve "mundi ceçi" telefon kayıtlarımdan sildim..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..