Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '18

 
Kategori
Aile
 

Şımarmasın Sevmeyelim

Şımarmasın Sevmeyelim
 

Salih Arıkan


Ömrüm yatılı okullarda geçti. Soğuk duvarlar ve yalnızlık. Küçük yaşta babamı kaybettim. Yılmadım buralara kadar geldim. Yürüyüşümüze devam ediyoruz.

Annem şımarmasın diye fazla sevmezdi. O yüzden biri habersiz ve ansızın dokununca rahatsız oluyorum. Kızıyor muyum hayır ama biraz şımarsam hemen kızardı. Süpürgenin gâvur yeri topuzu gelirdi. Hey gidi çocukluk herkes bildiğini işliyor. O da onu öğrenmiş ne öğrendiyse onu yapmışlar. Zaten zaman mı var. Hayvanlar bakılacak tarlada çalışılacak evde işler yüzümüzü mü görüyordu. Bakayım başında bit var mı bahanesiyle çaktırmadan sevdiğini de bilirim.

İnsanlar fıtratını değil de başkalarından öğrendiklerini yaşamaya çalışırlar. Hâlbuki fıtratı yaşasak sevgi hayatımızın merkezinde olacak. Koşulsuz karşılıksız sevgiler hayatınızın merkezinde olsun.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..