Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

şimdi değil...

şimdi değil...
 

alıntı


Ne bulmayı umut edip,

Ne aradığını bilmeden,

Oyuncakmışta en sevgili

Kıyamamış gelicik…

Esti rüzgar

Aldı yel

Sayılı yapraklarını

Bir cılızcık sap kaldı

Kurban ola’m

Arı seni neylesin.

Demedim mi ben,

Kaçtır ölüyorum kağıda.

Kaç kalem yazıyor,

Yağlı urganı.

Hangi renk boyuyor

Bu darağacı…

Şafağa sığar en güzel türküler

En berbat tıngırtı

Şakakta leylim ley

Atar üstünden

Yamalı yırtık bir kefen

Giyer üstüne alı al,

Moru bol fistan

Eşit mi oldum şimdi

İki çizgi üst üste gelmeynen

Tenhada sıkıştırıp

Bir temiz vay

Tertemiz of

Biraz ilk çağ

Az da yakın

Teey vatan millet Sakarya

Bu deniz bizim deniz…

Yok be kalem,

Hani de dağ dağ,

Gezmelerimiz..

Demine karbonat katmışlar bu çayın,

Ondan bakar yaşlı yaşlı.

Sektir şimdi,

Bir bardak çayda fırtınayı.

Uysal bildiğin,

Kaşık dellensin.

Bak bide sala vakti,

Gömülsün gitsin.

Kanatsız kalmış bir serçenin

Dalda işi ne…

Sabah sabah

Bir de serçe.

Go home serçe

Daha gözüm uykuda

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..