Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '16

 
Kategori
Haftasonu
 

Sırada beklemeyi sevmem!

Sıra beklemeyi hiç sevmem!

İsterim ki işimi hemen göreyim çıkayım!

Yani cennette sıra olsa dönerim cehenneme! (burada gireyim kalayım olayı var!)

İmanın varsa Ahmet; ha cennet, ha cehennem! Yeter ki kuyruk olmasın!

Irak’a gittiğimde çayından hoşlanmamıştım! Damak tadıma uygun değildi! Damağımı değiştirmektense kakao içerim diye düşündüm!

Savaşın en hararetli zamanı o zamanlar. Her şey karneyle değil ama kuyrukla satılıyor!

Devlet marketine sıraya girdik. Ben öndeyim, Arapça bilen arkadaşım arkamda!

Sıra bana gelince “İki paket kakao!” dedim görevliye!

Baktı bana ters ters; söylene söylene gitti masada oturdu!

“Ne oldu buna Özer?”

“Kızdı sana!”

“Ne dedim ki?”

“Bir tane kakao isteyecektin!”

Seslendim görevliye!

“Tamam haci; vahit kakao!”

Kalktı yerinden verdi kakaomu! Döndüm tekrar sıraya girdim ikinci kakaoyu da aldım!

Kakaoları bitirmeden çaya alıştım tabi!

Bu kadar lafı sıra dışı bir insan olduğumu anlatmak için yazdım!

Solak!

Fenerbahçeli!

Gecenin üçünde çay hazırlar; sucuklu yumurta yapar yer!

Sıralama yanlış mı oldu yoksa ya!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..