Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Sitem

Sitem
 

sitem eden 2 arkadaş


Vurdun sineme, nasıl incittin beni,

Yere göğe koyamazdım severdim seni,

Bilerek kırdın, yaraladın sen yüreğimi,

Yakışmadı arkadaş, yazık dostluğumuza...

İlişkiler dengeliyse seviyeli, güzel yürür,

Bu kirlilik içinde gerçek dost az görülür,

Kişi gerçek dostunu kaybedince üzülür,

Yakışmadı arkadaş, yazık dostluğumuza…

Dostluğum senin için pırıl pırıl bir deniz,

Boşa gitmezdi, bana ne kadar güvenseniz.

Tanımamışım seni, hüsrana ittin beni,

Yakışmadı arkadaş, yazık dostluğumuza…

Dostunu seçerken, kılı kırk yar inceden ince,

Hatamı bilemedim, takıldı uydurma kanca.

İstenilmeyen yere koşarak gidilmez bence,

Yakışmadı arkadaş,yazık dostluğumuza…

           

Laf boğum, boğum çıkar, Tanrı vermiş boğazı,

Düşünerek söylensin diye açmış tek ağzı,

Farklıdır özellikler, her kişide bir başka,

Akıl yaşta değildir dostum, baştadır başta.

NAHİDE ÇELEBİ

 Hüsrana uğratan bir dosta..

 8 Ocak 2009 Ankara

Duygu Pınarı isimli şiirimden alındı

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..