Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '12

 
Kategori
Siyaset
 

Siyasetin siyasi operasyonları

Siyasetin siyasi operasyonları
 

İktidarın Siyasi Operasyonları

İktidar tek başına iktidarlığını operasyonel olarak çok iyi kullanıyor.

Hergün ve her hafta yeni bir operasyon yapıyor.

-Şike operasyonu

-Yargı operasyonu

-Eğitim operasyonu

-Ar-Ge opeasyonu

-Vergi operasyonu

-Kürt operasyonu

-Asker operasyonu

-Sağlık operasyonu

-Aile operasyonu

-Kadın operasyonu

-İstihbarat operasyonu

Her gün ve her hafta yeni bir operasyon kanun, yönetmelik, düzenleme ile Türkiye'ye yeniden dizaynb ediliyor. İnsanlar yakın bir gelecekte tarafını seçmek zorunda kalacak.

Taarafsız olanlar bertaraf olacak, muhalif olanlar tutuklanacak ya da fişlenecek ama ben iktidarı seviyorum ve gereğini yapıyorum diyenler ise rahat ve huzurlu bir şekilde hayırlısı deyip deyip oturacaklar.

Ama şu bir gerçek ki muhalefet partilerinin hiç biri iktidar kadar tek başına iyi bir operasyon takımı oluşturamaz ve operasyonu hayata geçiremezdi. 

Amerika işte büyük devlet ve her devlete uygun oprasyonu gücünü ve uygun operasyon cemaatini oluştuurveriyor. 

 
Toplam blog
: 537
: 1884
Kayıt tarihi
: 10.06.10
 
 

Gündemi ve olayları yakından takip etmeye çalışıyorum. Sinema, kitaplar, spor, doğa, siyaset, miz..