Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '07

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
 

Siz hiç yolda kalmış Toyota gördünüz mü?

Siz hiç yolda kalmış Toyota gördünüz mü?
 

Toyota kullanıcıları bilirler.. Araçlarındaki parça kalitesi, uzun süre arıza çıkarmadan güvenle kullanılması, ufak tefek bir arıza veya hasar sırasındaki servis hizmetlerini fazlasıyla yapmaları, bizlerin son derece memnuniyetini sağlamaktadır.. Bu memnuniyetimi daha önceki bir yazımda hizmet aldığım Toyota Derindere servisine teşekkür ederek bende anlatmaya çalışmış ve Kartal Derindere Servis Müdürü Sayın Ünal Aydın beyfendiden teşekkür mesajı almıştım..

http: //blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx? BlogNo=18646

Hani geçtiğimiz zamanlarda TV' de Toyota' nın bir reklamı vardı.''.Yolda arıza yapmış bir Toyota aracı bulunduğu son anda bunun bir tuzak olduğunun anlaşılması ve hiç bir Toyota aracının yolda kalmadığı ve kalmayacağı mesajı verilmekteydi.''

Bu reklam daha yayına girmeden önce, eşimle bu konudan hep behsederdik..Uzun yola biraz fazla çıktığımız için, bunca senedir uzun yollara çıkarız hiç bir zaman yolda kalan bir Toyota görmemişizdir. Ve yol boylarında diğer araç markalarının servisleri sık aralıklarla olmasına karşın, Toyota' nın şehirler arası yol güzergahlarında diğerlerine oranla daha seyrek olması, araçların sık arızalanmadığından kaynaklandığını düşünüp konuşmuştuk..

Böyle bir reklam da görünce ''Aklın yolu birdir'' sözü bir kez daha kanıtlanmış oldu..

Yaman Törüner'ün 03 Şubat 2007 tarihli köşe yazısında Toyota ile ilgili memnuniyetini yazdığı yazıyı okuduğumda aynı güzel memnuniyetten bahsettiğini görünce, Toyotanın büyüklüğü ve müşteri memnuniyetinin bilinçli olarak uygulandığı ve kendilerine artı olarak nasıl döndüğünü tüm dünyaya kanıtlanmış olduklarını gördüm..

'''Geçen yıl aynı anda, ikisi de ikinci el, biri Toyota, diğeri Mercedes iki otomobil aldım. Gerçi Mercedes'te garanti süresi 2 yıl, Toyota'da 5 yıldı ama her iki aracın da garanti süreleri henüz dolmamıştı. Araçların her ikisinin de tekerlek jantlarında bir türlü çıkmayan bozukluklar gördüm ve her ikisi için de servislerine başvurdum. Her iki servis de sorunu teknik kişilerine göstereceklerini söylediler. Buraya kadar her şey tamamdı.

Fark bundan sonra başladı. Toyota'nın teknik elemanı, benim yakınımdaki servise gelip aracı gördü. Yaklaşık 2 yıl sonra olmasına rağmen, jantları değiştirmeyi kabul ettiler. Sadece, kullanılanların değil, bir bozulma olmadığı halde yedek tekerleğin jantını da yenilediler.

Mercedes'in ise teknik elemanının servislere gelemediği, bizim aracı çok uzaktaki bir merkeze götürmemiz gerektiği söylendi. Otomobili çaresiz istenen yere götürdük. Sonuçta, Mercedes teknik elemanı, yaklaşık 2 yıl sonra böyle bir değişim yapılamayacağını, sorunun kullanımdan kaynaklandığını söyleyip bizi gönderdi. Doğal olarak, bu olayların üzerinden bir yıl geçtiği için, artık bizim bir istek veya beklentimiz yok. Bu nedenle, yazıyı rahatça kaleme aldım.

Toyota, otomobilde dünya çapında büyük bir atak yaptı. Sanırım, bu gelişim iki nedenden kaynaklanıyor. Bunların birincisi, Toyota'daki hemen hemen tüm parçaların bozulmadan belli bir süre gitmesi. Toyota, verdiği kitapçıklarda bu süreyi 10 yıl olarak açıklıyor.

Tabii, yapılan kilometre de önemli. Toyota'nın atağının ikinci nedeni ise, alım sonrası hizmetin ve servislerin çok iyi olması. Üstelik, küçük bir ödemeyle garanti süresi Toyota'da 5 yıla çıkıyor.'' Yaman Törüner.

Teşekkürler Toyota...

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..