Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Sizden Gelenler - Yüreğim Başka Diyor, Vicdanım Başka

'Merhaba Sibel Hanım, çok utanıyorum ve çaresizim. 2 senedir beraber olduğum bir hanım var, evlenmeye karar verdik. Başlarda ailesi beni istemiyordu, zaman içerisinde ailesini ikna etti ve nişanlandık. Ancak bu süreçte ben çok yıprandım, iş yerinde başka biri ile yakınlaştım. Birbirimizi çok seviyoruz, onu bırakmak istemiyorum. Ancak nişanlım da çok iyi bir insan, ayrılırsak yıkılır, ona vefa borcum var. Hiçbir kusuru olmadı, bizim için çok emek sarfett, bana çok bağlı.'

Dışarıdan 3. bir göz olarak anlattıklarınızı değerlendirdiğimde yapılması gerekeni çok net olarak görüyorum. Ancak sizi de anlıyorum; olayların içinde iken, işin içinde bu denli yaşanmışlık, verilen sözler ve duygusallık varken açmazda hissetmeniz çok doğal.

Durumun özeti şudur: Daha sevgililik evresinde (tüm duyguların yoğun ve şiddetli olması gereken dönem) nişanlınızı aldattınız. Hem de karşınıza çıkan ilk zorluğu bahane ederek, onun bir kabahati olmadığını bilerek, üstelik yarın öbür gün ne olur diye düşünmeden iş yerinden biri ile. (barda yaşanan tek gecelik bir ilişkiden bahsetmiyoruz)

Bu durumda soruyorum; nişanlınıza bütün hislerinizi ve yaptıklarınızı bugün burada olduğu gibi açık bir şekilde anlatmamanızın sebebi onu düşünmeniz mi? Yoksa onun gözünde çizdiğiniz imajın tamamen yıkılacak olması, doğru-dürüst-kaliteli adam egonuzun yerler bir olacağı korkusu mu? Nişanlınızdan gerçekleri saklayarak ona mı yoksa kendinize mi iyilik yapıyorsunuz? Onu bu kadar pervasızca iş yerinden biri ile aldatan ve hala o kişiyi sevdiğini söyleyen biri ile devam etmek, evlenmek ister mi zannediyorsunuz? Gerçekleri kendisinden saklayarak en büyük kötülüğü yapıyorsunuz. Ortada henüz bir evlilik düzeni, çocuk yokken rahatça ayrılmanız mümkün. Bu oyunu sürdürüp işleri sarpa sardırmak neden? Bu kız size ne kötülük yaptı? Neden hayatını karartasınız?

Evliliği vefa borcu olarak görmeniz hiç doğru bir yaklaşım değil, karşınızdaki kişiye de haksızlık. Kendisi ile açık açık konuşun, bu süreçte ben yıprandım, aklım kaydı, seni aldattım, artık bir başkasını seviyorum deyin. Evet yıkılır, ama tanıyıp sevdiği adam onun gözünde bir hiç olup öldüğü için yıkılır. Sizinle evlenmediği için değil. Gerçekleri kendisinden gizleyerek özgür seçim yapma hakkını elinden alıyorsunuz, hem de hayatının en büyük dönüm noktası olacak bir kararda. Bu hiç adil değil.

Yapılması gereken çok net ama kabul etmek lazım, hiç kolay değil. Şimdi sizin için yüzleşme zamanı.

Sibel ŞENGÜL

 

 
Toplam blog
: 60
: 143
Kayıt tarihi
: 04.01.17
 
 

Sibel Şengül  ..