Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Sizin evlilik tanımınız aşağıdaki 16 evlilik tanımından hangisidir

 

Sizin için evlilik tanımı nedir? Siz evliliği ne olarak görüyorsunuz?

Eşinizle sizin evlilik tanımlarınız örtüşüyor mu? Eşlerin evlilik tanımlarının örtüşmesi evlilik tanımları kadar önemlidir.

İşte farklı evlilik tanımları:

1)Evlilik benim için bir sondur.

2)Evlilik benim için bir başlangıçtır.

3)Evlilik benim için hayatı paylaşmaktır.

4)Evlilik benim için bir prangadır.

5)Evlilik benim için bir sosyal güvencedir.

6)Evlilik benim için hayatla dans etmektir.

7)Evlilik benim için çocuk sahibi olmak demektir.

8)Evlilik hayatta karşılaşacağımız zorluklara birlikte göğüs germektir.

9)Evlilik daha iyi bir hayat yaşamak demektir.

10)Evlilik benim için hayat boyu sürecek bir melodidir.

11)Evlilik benim için aynı evi paylaşmak demektir.

12)Evlilik benim için aşık olduğum insanla birlikte hayatımızın şiirini yazmaktır.

13)Evlilik benim için çamaşırlarımın yıkanması, ütülerimin yapılması ve yemeğimin hazır olması demektir.

14)Evlilik benim için karşılıklı güven ve sadakatle sevdiğim insanla birlikte yaptığım harika bir yolculuktur.

15)Evlilik benim için masrafları paylaşmaktır.

16)Evlilik benim için bir oyundur.

***

Tanımlar ve benzetmeler yaşamın her alanında olduğu gibi evlilikte de çok önemlidir. Evlilik kavramına yüklediğiniz anlam ve getirdiğiniz tanım, “Evliliğinizin başarılı mı başarısız mı olduğunu, sizin ve eşinizin mutlu mu mutsuz mu olacağınızı,” önemli ölçüde belirler.

***

Değerli okurlarım, yaşadığınız sorunları benimle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum.

 Ayrıca sizden izin almadan maillerinizi yayınlamayacağımdan emin olabilirsiniz

Her şeyin istediğiniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

 hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..