Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '08

 
Kategori
Su Sporları
 

Sizlerden gelen birkaç soru ve cevap

Sizlerden gelen birkaç soru ve cevap
 

Sizlerden şahsıma gelen soru ve verdiğim cevaplardan birçoğunuzu ilgilendirebileceklerini düşündüğüm bir kısmını derledim:

Eski lisanslı yüzücüyüm. Yüzmeye 10 yıl ara verdim. Tekrar antrenman yapmaya başlayacağım. Hangi havuzda yüzmeliyim?

Açıkçası yüzülebilecek nitelikte havuz bulmak kolay değil. Benim tercihim gerçek spor kulüpleri.

Yani lisanslı yüzücülerin antrenman yaptığı havuzları tercih ediyorum. Tempolu yüzen birisi için havuzun kulvarları, dip çizgileri, sırtüstü bayrakları, lap-timer’ı, suyun ısısı ve üyelerin yzme adabına uyması önemli. Ayrıca çalışan insanlar için havuzun sabah erken açık olması ve akşam geç kapanması da önemli. www.yuzuyoruz.com sitesinin ‘bana uygun havuz nerede’ bölümünü incelemenizi tavsiye ederim. Ekteki makaleyi de okuyabilirsiniz.

http://blog.milliyet.com.tr/Blogum.aspx?BlogNo=31613

Federasyonun masterler yarışmalarına katılmak için hangi şartlar aranıyor?

Masterler yarışmasına katılmanız için bir ön şart yok. Katılmanızı ve derecenizi görmenizi tavsiye ederim. Eğer yüzme tekniğinizi geliştirmek isterseniz yüzdüğünüz havuzda iyi bir yüzme antrenörüyle çalışmanızı tavsiye ederim. Ben de bazen antrenörle antrenman yapıyorum ve çok yararlanıyorum.

Yüzme çok teknik bir spor olduğundan kendi kendinize bir noktaya kadar ilerletebilirsiniz.

Federasyonun masterler yüzme programı nasıl?

Henüz resmi olarak yarışma takvimi açıklanmadı. Federasyonun yeni site adresi www.turkiyeyuzmefed.org . Buradan arada bir kontrol edin. Ayrıca program açıklanınca milliyet blog adresimde de yayınlamayı planlıyorum.

Master yüzücüler ile ilgili genel bir bilgi alabilir miyim?

27 Ocak 2007 tarihli Hürriyet Pazar’da bir söyleşi yayınlandı. Okumanızı tavsiye ederim.

http://arama.hurriyet.com.tr/arsivnews.aspx?id=8109283

Sağlıcakla kalın

 
Toplam blog
: 103
: 11625
Kayıt tarihi
: 02.02.07
 
 

Yüzme aşkımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Yüzme öğrenmek isteyenlerden düzenli yüzenlere tüm yüzme ..