Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '15

 
Kategori
Şiir
 

Sol yanımdakı hayal

Sol yanımdakı hayal
 

Bugün sol yanımda bir hayal gördüm
İçi ıssız ada dışı hoş seda
Dönüp yüreğime bir sual sordum
Dedi sual yarım cevap elveda


Bir maziye baktım birde bu güne
Ne ben mazideyim ne mazi bensiz
Ne ölü ne diri berzahım yine
Yar eski yerinde eski yar yersiz


Bir tutam hasreti aldım gönlümden
Sürdüm gözlerime yar görür diye
O yar çok zamandır bilmez halimden
Saklarım diyemem üzülür diye
 

Uzatsam elimi elinden yana 
Elim başı karlı dağlara değer 
Uzağı yakından hoş gelir bana
Fikrimde zirvesi yok imiş meğer
 

Meramım başkadır şiir bahane
Satırdan düşüyor yar kelimesi
Bütün cümleleri dizdim önüme
Her biri gönlümün toy talebesi
 

Anladım yazacak zaman değildir 
Manalar ah eder parmaklarıma
Ne zaman hakiki bir ilham gelir
O gün şiir derim yazdıklarıma

AYNACI
 

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..