Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Soma

Soma
 

Üç aşağı beş yukarıyım patronun dilinde...

Güzel ölmüşüm meğerse onların gözünde...

Yönetene göre bunlar varmış kaderimizde…

Küçük kızım geliyor aklıma son nefesimde…

 ***

Katiller, dönüp dolaştılar, geldiler yanıma…

Timsah gözyaşları döktüler çıkıp kürsülere…

Ben verirken, son nefesimi maden ocağında…

Oğlum ağlıyor, kömür karası gözyaşlarında…

 ***

Üretiyorum, alın terim kömür karasında

Patron büyüyor, kömür karası ellerimde…

Ödeyemediğim ev kiram geliyor aklıma…

Düşerken göz kapaklarım yavaşça elvedaya

 ***

Ucuz emek, bol kazanç demekti, patronun zikrinde

Ben bir sayıdan ibarettim işverenin gözünde…

Küçük kızım koşarak geliyor okul yolunda

Sömürüldü emeğim sömürüldü gözyaşım da…

***

Çektiler nutuk üzerine nutuk kürsülerde…

Ölümün soğuk yüzü düşerken ocaklara…

Kader dediler işledikleri cinayetlere…

Düzelmezse bu gidişat gözüm kalır arkada…

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..