Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '20

 
Kategori
Güncel
 

Son 19 gün

12 Mart Perşembe,

Saat 07.20, her zaman olduğu gibi uyanıyorum. Gözlerim neredeyse kapalı mutfağa gidiyor, çayı ve yumurtaları ocağa koyuyorum. Sonra tuvalete gidip, dişlerimi fırçalayıp, makyajımı yapıyorum, saçlarımı sıkı sıkı topluyorum, işte açık saçtan hoşlanmıyorum, bugün yoğun bir gün olacak. 6 seansım var diye düşünüyorum. Ela'nın çantasını kontrol ediyorum. Derken benimkinin adımlarını duyuyorum, tuvalete giriyor. Bende mutfağa geçip çayları koyuyorum.  

Kahvaltı sonuna doğru Ela elinde iki kedisi ve suluğuyla mutfağa geliyor. Onu kucağıma alıp hızlı bir şekilde odasına götürüp giydiriyorum, bugün şirkete erken geçmem lazım, okulda kahvaltı edecek...işte asansördeyim, Ela şarkı söylerken ben rujumu sürüyorum... Geç kalmamak için Ela'yı kucağıma alıyorum bu sefer de çorabımı kaçırma riski ile karşılaşıyorum, nitekim spor ayakkabısı çorabıma takılıyor. Topukluların üstünde bir Ela'nın çantasını bir spor ayakkabısının çorabımı kaçırma riskini önlemeye çalışırken zar zor arabaya ulaşıyorum.

Saat 09.03 anaokulunun kapısındayız, Ayşe hanıma kahvaltı etmedi diyorum, o da her zamanki şevkatli sesiyle “aaaa ben doyururum şimdi onu” diyor.

saat 09.05 arabadayım, navigasyonu açıp, yola bakıyorum, kontağı çeviriyorum ve her zamanki haber kanalını açıp, yolda sabah haberleri dinliyorum.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Türkiye'de bir kişiye koronavirüs (Covid-19) teşhisi konduğunu duyurdu. Hastanın bir erkek ve genel durumu iyi olduğunu söyleyen bakan, söz konusu kişinin ailesi ile yakın çevresindeki tüm bireylerin de gözetim altında olduğunu belirtti.

30 Mart Salı,

Saat 07.20, her zaman olduğu gibi uyanıyorum. Gözlerim neredeyse kapalı mutfağa gidiyor, çayı ve yumurtaları ocağa koyuyorum. Sonra tuvalete gidip, dişlerimi fırçalıyorum ama makyaj yapmıyorum. Çünkü artık dışarı çıkmıyorum. Artık işe gitmiyorum...13 gündür adımımı bir kez bile dışarı atmadım...daha kaç 13 gün daha atmayacağımı bilmiyorum...Mutfağa gidiyorum, yine benimki uyanmadan kahvaltıyı hazırlamaya koyuluyorum. Bu sefer araba dinlediğim haber radyosu mutfakta cızıltılı radyomda çalıyor.

Sağlık bakanı Koca Türkiyedeki toplam vaka sayısını 10.827 olarak açıkladı. Toplam vefat sayısı  168, 725 kişi yoğun bakımda, 523 kişi entübe edildi.

19 gün önce bir yandan şirketlere bir yandan seanslara koşuşturup duruyordum haftada en az 20 farklı insanla biraraya gelip, yaşamlarına dokunuyordum. Bir anda her şey bitti, bırak insanlarla biraraya gelmeyi şimdi kimseyi göremiyorum... ve inanamıyorum, son 19 günde 168 kişinin öldüğüne, 168 ayrı eve ateş düştüğüne inanamıyorum. Son 19 günde 523 kişinin solunum cihazı olmadan nefes alamayacak duruma düştüğünü düşünmek ise tüylerimi diken diken ediyor.

Ama en çok da bir sonraki 19 günü düşünmek beni korkutuyor...özellikleAvustralya'da bir haber bülteninde 9 bin 217 vakaya en hızlı ulaşan ülke olduğuna dair söylemleri düşündüğümde aslında en çok da 18 Nisan da ne olacağını düşünmek içimi ürpertiyor...

 

 

 
Toplam blog
: 21
: 496
Kayıt tarihi
: 13.12.18
 
 

Psikoloji yolunda bir yolcu... ..