Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Son dakika kabusu

Son dakika kabusu
 

Televizyonun başına geçmiş yurttan ve dünyadan haberleri, dizileri, programları izlerken artık rahat rahat izleyemiyorum. O televizyonun yanında, altında ve haber aralarında çıkan sondakika yazıları ve reklamlar kabusum olmaya başladı.

Peki diyeceksiniz ki niye;bayramdan önce oturmuş bir televizyon kanalında program izlerken televizyonun altında yazan son dakika yazısındaki ''Şırnak'ta hain pusu'' da öldürülen şehitlerimizin haberini aldıktan sonra olan oldu .Aslında bu SON DAKİKA haberi, benim televizyon karşısında artık rahat oturamayacağımın başlangıcıydı. Tüylerim ürperdi yüzüm kaskatı oldu ve ne yapacağımı şaşırdım sanki yüreğimden bir parça almışlar ve ellerime vermişler gibi bi histi ama bu hissettiğimi size tam anlamıyla mümkünü yok anlatamam.

işte ''son dakika'' ve ''flaş haber'' kabusum böyle başladı. İster spor ister ekonomi istersede siyaset haberi olsun o son dakika haberlerini tekrar tekrar okuyorum ve bir kötü haber gelmesin diye Allah'a yalvarıyorum ama bunu her defasında yaşıyorum.

Bayramdan sonra yine bir flaş haber ve son dakika haberinde aynı hissi yaşarken Habertürk ve Türk Milli Takımının başlattığı TERÖRLE MÜCADELE KAHRAMANLARINA DESTEK KAMPANYASININI ve ulaşılan kişi ve yardım miktarının haberini alınca bu korkularım azalmaya başladı. Biliyorum destekleyen sayısı ve destek miktarı artıkça ben bu korkumdan ve kabusumdan o kadar daha çabuk sıyrılacağım.

Biliyorum televizyon başında benim bu yaşadığım kötü hisleri, asker anaları, babaları 10 belki yüz belkide bin katını yaşıyorlardır. Belkide bu olaylardan sonra gözlerine uyku da girmiyordur. Allah, asker analarına babalarına tüm dost ve çevresine sabır versin onları evlat acısından korusun. Türkiye'nin her yerinde vatani görevini yapan askerlerimize polislerimize ve tüm görevlilerimizin Allah yardımcısı olsun.

ŞEHİTLERİMİZE ALLAH'TAN RAHMET; AİLESİ, YAKINLARINA VE TÜM TÜRK MİLLETİNE SABIRLAR DİLİYORUM.

 
Toplam blog
: 2
: 410
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

1988 İzmir doğumluyum ve halen İzmir de yaşamaktayım. Üniversite öğrencisiyim GALATASARAY' lıyım. DÜ..