Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Son mektup

Son mektup
 

işte bu son mektup


Ben senı Yaşadım gunlerce

Senı gordum her fırsattta ruyalarımda

Hep kendın gibiydin

Senı sevdiğim gibi

Her zaman kendın gibi olmayıo başarabilmiştin..

Rüyalarımda da

Ben senı ruyalarımda da sevmiştim Oysa

Benım için muhım Olan senı gormek deil di senı

YAŞAMAK tı...

Ama sen bunu da anlıyamadın

Rüyalarım anladı

Hayat Anladı

Ben anladım herşeyden önemlisi..

Sensiz hayatımın amaçsız olduğunu

Evet bunları benden duyuyorsun

Kımseye boyun eğmeyen

hayatı bildiği gibi yaşayan

Benden duyuyorsun bunları

Senın için ağladığım geceler bile oldu
Ama sen anlıyamayacak kadar aciz,

Ve benden Uzaktın...

İşte ben senı hayatın

Bu zorluklarına Karşı

Sendeleye sendeleye devrilmeden

Sevdim sevdim....

Ama tek birşeyi unutmuştum senı hala severken...

Senın kendınden başka kimseyi sevmeye kalbının

Gücü yetmiyeceğini

Ama bütün bunları göz önunde tutarak diyorum Ki

Hala hala SENI SEVİYORUM ...

 
Toplam blog
: 27
: 1610
Kayıt tarihi
: 30.12.06
 
 

Kobi Danışmanı www.facebook.com/projeyazdanismanlik   ..