Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '11

 
Kategori
Eğitim
 

Son noktada, ben enerjiyim.

Son noktada, ben enerjiyim.
 

Tesadüfen 2010 yılında TRT2'de yayınlanmış olan Küçük Muhteşemdir belgeseline rastladım..Bu belgeseli (12 bölüm) izledikçe, gördüğümüz, duyumsadığımız dünyanın göremediğimiz derinliklerine, özüne doğru gidiyor insan, herşeyin enerji olduğunu bir kez daha hatırlıyor.
Soğan oyunundaki ben kimim sorusunun kabuklarını soydukça vardığımız noktada, bir enerji birimi olduğumuz ve bir enerji denizinde yüzdüğümüz gerçeğini hatırlıyoruz tekrar.Son noktada hiçliğe varıp oradan tekrar tümlüğe ve sonsuzluğa doğru genişliyoruz, evren gibi...Keyifli bir yolculuk :) Link: http://www.youtube.com/watch?v=hNO7OzYtdNc

 
Toplam blog
: 191
: 1283
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Başlangıçta sadece su ve onun üzerinde salınıp duran sis mevcuttu.  Baba Apsu ortaya çıktı ve tat..