Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '11

 
Kategori
Kitap
 

Son sayfanın ardından

Son sayfanın ardından
 

Sonunda bitti!


Sonunda bitti! 

Kaç zamandır okuduğum, geçen hafta bitirmemek için elimden bıraktığım SADAKAT'ı bugün bitirdim. 

İçimi kanattı. Sıktı, boğdu, yaraladı demiyorum, resmen kanattı. 

Bir çeşit erkek türünün, kendisini çok seven kadının ruhunu nasıl öldürdüğünü okudum sayfa sayfa, satır satır. 

Kendince sevmek, kendince haklı olmak... Nasıl bir şeyse bu, adam hep bir şekilde haklı çıkıyor ve kadını, çıkmak istediği girdaba tekrar tekrar sokuyor. 

Yalanlar, sırlar, ihanetler... 

Pişmanlıklar, af dilemeler... 

Olan oluyor sonunda. 

Artık inançsız, güvensiz, sevgisiz, ruhsuz kalıyor kadın. 

Keşke sonu farklı bitseydi; ilişkileri boyunca zaten hayatını cehenneme çevirdiği kadının hafızasında ufacık da olsa temiz bir görüntü bıraksaydı adam. 

Bu erkeklerin aklı hep iş işten geçtikten sonra başına geliyor. Pişmanlığın, af dilemenin artık hiç bir faydasının olmayacağı zaman. 

İnci Aral'ı hep severek okudum, bu kitabını da. Ama bu biraz, biraz değil çokça zorladı beni. Dedim ya, kanattı içimi. 

 
Toplam blog
: 314
: 1210
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Üsküdar İstanbul doğumluyum ve halen burada yaşıyorum. Okumak, yazmak ve seyahat etmeyi çok seviyor..