Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '19

 
Kategori
Şiir
 

Sönmeyen Aşk

İçimden esenler
Karşıma çıkar diye
Endişeliydim

Sen vardın

Sakladıklarım
Saklayamadıklarım

Olması gerekenler
Olmayanlar

Hepsi Arapsaçı

Beni anlamlandır
Beni ANLA

Anlamanı beklemek
Zaman alıyor

Oysa zaman kısa
Zaman yorgun

Düş kırıkları

Zaman aşımı
Aşk düşümü

Kaderci olmak,
Vazgeçmek mi?

Vazgeçen pişman
Dur desem Dönsen

Benim olsan
Sadece bana baksan
Ben olsan
Biz kalsak

Sevgilim desen
Doysak Aşk'a

Yıldızlar şahit olsa
Tutsak gecede
Yutsan dildekini

Geç kalmadan
AŞK geçmeden
Biz ölmeden
Gün dönmeden

Sadece AŞK
Yalın ayak
Katıksız
Yalansız

Divane AŞK
Sönmeyen AŞK
Sönmesin AŞK
Benimle kal AŞK
 

 
Toplam blog
: 23
: 435
Kayıt tarihi
: 12.11.07
 
 

 Öğrenmek, birşeyler paylaşmak adına Milliyet Blog'dayım. ..