Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '15

 
Kategori
Şiir
 

Sonunda yaza girdik... Yazamıyorum

Sonunda yaza girdik... Yazamıyorum
 

Gülme, yan etkileri olmayan yatıştırıcı bir ilaçtır." Arnold Glashow Resim Carmen Monarcha kendi arşivimden.


Coşku doluyum, imgelem

Gözüm pencerede,

Ufuk karamsar

Tam masaya oturmuşum

İki satır, mavilem

Öyle bir ses ki!..

Gümbür gümbür

Bardaktan boşanırcasına…

Yazamıyorum.

.

Sabah, kahvaltı, omlet

Ohhh şöyle bir Duble sade

Türk kahvesi

Bir yudum

Bir yudum daha

Derken

Televizyonda haberler

Bam güm, çat pat

Gel de yaz

Yazamıyorum.

.

Gün dünü kovalıyor

Bugünü yaşamak var

Derken ekranı kaplıyor

Hava tahmini

Yaza girmişiz

Bütün gücüyle, sıcaklar

Buram buram

Hadi gel de yaz

Yazamıyorum…

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..