Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '11

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Sosyal Medya diyarı...

ODTÜ Sosyoloji’de okuduğum yıllarda gün gelip de “sosyal medya” diye güzide bir kavramla yaşar olacağımızı tahmin edemezdim. Okuduklarımızın ötesinde sosyoloji eğitimi ile aldığımız bakış açısının üniversite yıllarından itibaren hayatıma her konuda artılar getirdiğini gözlemledim. 

İş hayatımda, günlük hayatımda hep farklı bir gözle incelerim yaşananları… Pek çok kişinin farklı tepkiler vereceği bir olayda, ben o olayı değil arkasında yatan nedenleri ve ilişkilerini incelemekten keyif alırım. 

Sosyal medya da benim için bir alışkanlık, bir yaşam alanı, bir kaynak, bir iş alanı ve bir gözlem alanı… 

Hem orada yaşananlar, hem toplumu nasıl etkilediği hem de bizlerin onu nasıl şekillendirdiği benim ilgi alanım. Ben de hem yazmak hem de sizlerle sohbet etmek istiyorum bundan sonra… 

Sınıf farkları sosyal medyada nasıl yaşanıyor, sosyal hareketlilik ve sosyal medya nasıl birbirlerini etkiliyor…
Marka yöneticileri, siyasetçiler, uzmanlar sosyal medyayı nasıl algılıyorlar…
Sosyal medya nasıl gruplar oluşturuyor ve bu gruplar sosyal yapıyı ve kurumları nasıl etkiliyor…
Bireylerin sosyal algıları nasıl etkileniyor…
Sosyal değişim ve sosyal medya ilişkisi…
Toplum ne yöne doğru ilerliyor, onu etkilemek artık daha mı zor yoksa daha mı kolay…
Yoksa kontrol edilmesi zor bir güçle mi karşı karşıyayız… 

Ne dersiniz keyifli konular değil mi ? 

Konuşacak çok şey var! 

Görüşmek üzere… 

 
Toplam blog
: 22
: 710
Kayıt tarihi
: 12.04.11
 
 

Ortadoğu Teknik Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunudur. Stratejik planlama, kurumsal iletişim, p..