Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Söyle bir tanem

Söyle bir tanem
 

Söyle bir tanem, karnın mı acıktı? 

Neden söylemiyorsun tok olduğunu? 

Aşkın gözü kördür dediler yüzyıllardır,  

Senin gözlerin mi bozuldu? Doktora gitmiyor musun? 

Söyle bir tanem, nasıl anlatmalıyım? 

Sevgisini belli edememek nedir sence? 

Kız bir tanem, kızman da çok güzel… 

Öfkeni belli etmekte üstüne yok, ne güzel öfkelisin… 

Söyle bir tanem, neden ağlıyorsun? 

Hani yalnız ağlamayacaktık hiçbir zaman? 

Neden itiyorsun beni, uzaklaşmayacağım… 

Yanında kalacağım, ben daha çok ağlayacağım… 

Söyle bir tanem, ne güzel bakıyorsun bana… 

Ben mi görebildim yoksa, yıllar sonra, bakışlarını? 

Sevmemiş miyim ben seni hiç, daha önce neredeydin? 

Gelsene yanıma, yanaş bir tanem, seni çok seviyorum… 

Söyle bir tanem, ayrılıktan bahsetme ama,  

Ayrılamam ki ben senden, asla, hiçbir zaman… 

Küçülmüş gözlerinden okuyorum beni sevdiğini,  

Neden korkutuyorsun beni, hani hiç ayrılmayacaktık? 

Söyle bir tanem, fısılda bu sefer kulağıma… 

Evet, evet, ben de seni çok seviyorum bir tanem… 

Söyle bir tanem, görüyor musun şu uçan serçeyi? 

İşte gidiyorum şimdi, serçe gibi, çok uzaklara… 

Ahmet GENCAL 28 Temmuz 2011, İstanbul 

 
Toplam blog
: 8
: 411
Kayıt tarihi
: 04.04.11
 
 

1971, Samsun Merkez doğumlu olan Ahmet GENCAL, eğitim hayatına İzmit Bahçecik İlkokulu'nda başlad..