Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Söz raydan çıktı

Söz raydan çıktı
 

söz


Suratına çarptığım ne kadar söz varsa üşenmedi geri döndü bana
Suratıma hem de
Kendi sözüm ile ayar verdim kendi kendime 
Kader diyecektim az kalsın 
Az kalmıştı adam olmama 
Kime niyet? 
Kısmet oldu iğnelemelerim kendime 
Sınıf atlayacağımı varsayarak 
Çıkmıştı söz ağzımdan 
Benden yana olası yoktu 
Hep bende kalma pahasına…
Her pazarda gideri olan 
Lakin kimsenin üstüne alamayacağı kadar egosu yüksek sözlerim 
Gidecek yeri yok 
Çarpıldı yüzüme 
Ok çıktı yaydan dönmez geri, rahatlığıyla 
Devirmiş dağı 
Sığınmıştım gölgesine 
Vuruldum en yumuşak yerinden kalbimin 
Alıcısı olmayan sözler sarf etmek yaradı bana
Yaraydı kanayan
Kanattım kendi yaramı 
Kendi sözlerimle 
Olsun dedim 
Ağırlık olsun bu da bana 
Sen seyre dal 
Kırılır benim kolum kanadım 
Siz kurt postu giymiş kuzular 
Sizler de artık 
Fark edin 
Farkınızda olduğumu 
Bana kendi sözlerim 
Kendime sözlerim kalsın
Hep yakacak değil ya güneş
Kavuşurum ben de
Sonu gelmez karanlığıma 
Söz raydan çıktı gene 
Kimi yaralar ki benden gayrı 
Kimin sarar yarasını?
M'S
 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..