Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '17

 
Kategori
Deneme
 

Şu An Saat Kaç

Şu An Saat Kaç
 

  Senede iki sefer bu soruyu sorar oldum. Şu an saat kaç ?

  Sabah işime koştur koştur geldim geç kaldımmmm geç kaldımmm uyuya kalmışım '' nasılsa dünya saatleri geri aldı biz de almışızdır diye 1 saat fazla uyuyacağım mantığı işte.''

   İnternette saatler 29 Ekim 2018 'de gece 04,00 de geri alınacak diye okumuştum güldüm taaa seneye alınacak  yazmışlar allam ya seneyi karıştırmışlar dedim.

  Arkadaşımla konuşuyorum '' Burada saat 01,00 orada kaç ''dedi 04,00 dedim televizyona baktım saat 05.00 telefonum 04.00 alla alla dedim yine aklım firarda olacak.

  Whatsaptan sabah sabah  iş arkadaşlarımla konuşuyorum saat kaç ?

  Kimi 08,00 kimi 09.00 diyor. Biri de ''ezikler iphone kullanın saat .8.00 kalkın yataktan.'' Ya ben uyuma derdinde değilim fazla uyukumu uyudun mu uyumadım mı , geç mi kaldım erken mi geldim derdim. 

  Saat yine çorba  sahi şu an saat kaç ?

  Teknolojik ulaşım bol  facebook mesengerdan günaydın diyene saat kaç  diyorum.

  Saat kaç ? hocammm

 - 09,44

 Google amcaya sordum 10,45 :)

-Yahu google amca global saate bakar. Tüm gelişmiş dünyada saatler geri alındı.

 Haaa biz o zaman gelişmemişiz saatimizin geri vitesi bozuk

 Biz seneye saatleri geri alacakmışız . Doğruymuş yani 2018 senesi , şikayetçi olan öğrenci ve velileri içinde valilikler haberdar edilmiş okul saatlerinde indirim düzenlenecekmiş.

 Neyse Mart gelsin bir daha sorarım sahi şu an saat kaç ?

 Bilgisayarım 09,01 telefonum 10,01 

 Ya sizin saat kaç *? güleceğim artık :)))

 Bayılıyorum her sene yok senede iki kere bu soruyu sormaya beyin fırtınası ve dolup taşan elektrik faturası ...gelsinnn paralarr

Laf olsun torba dolsun bizimkisi :)

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..