Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '20

 
Kategori
Felsefe
 

Su Birikir Göl Olur

Ünlü markanın etiketini ünsüz gömleğin yakasına iğne-iplik ile dikerek bayram hediyesi olarak veren kız arkadaşıma bile kızmamıştım 1981 yılında. Kendisine yanlış davranışta bulunduğunu söylemiş, anadoludan İstanbula yeni gelmiş biri olarak beni arabesk film kültüründen alt yazılı yabancı film seyretme kültürünü özümseten hatta yere tükürme alışkanlığımı sonlandıran olduğu için yapmış olduğu yanlış davranıışından ders almayı yeğlemiştim.

Şimdi bir kedim pardon sevgilim bile yok ama geçmişte çok sayıda kız arkadaşım olmuş ve hiç birisini kötü biri olarak anmamaktayım zira her biri ile güzel anılar paylaşıldı birlikte çünkü. Öğrencilik yıllarımda hiç yüz vermeyen sevdiğim kıza bile kızmadım kızmıyorum çünkü karşılıksız sevmenin ne olduğunu öğretti bana.

Kadınlar öğreticidir..

Kadın olsun erkek olsun asil aileden olmak çok önemlidir. İlla da kadının asil aileden olması önem arz eder evliliklerde çünkü yuvanın yörüngesini kadınlar belirlemektedir.

Asil aileden olmak günümüzde rakamlar üzerinden değerlendiriliyor olması çok yanlış bir değerlendirme. Asil olmak kapitalizm rüzgarına kapılmamaktır. Kapitalizm rüzgarıyla insani davranışlarını değiştirmemektir. Vicdanlı merhametli olmaktır. İnsanları anlayabilmektir. İnsanları seviyor gibi yapmak değil sevmektir asil ruhlu olmak. Kimseyi kandırmamaktır, yalan bilmemektir.

Eşiniz (kadın veya erkek) yalan söyleyebiliyorsa ocağınıza su sızıyor demektir. Unutulmamalıdır ki, su birikir göl olur.

Kadınlar Gününü bir kez daha kutlarım..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..