Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Su ve elma sirkesi ile vücudun içten temizlenmesi

Su ve elma sirkesi ile vücudun içten temizlenmesi
 

http://ozar.net/go/


Vücudun içten temizlenmesi, genel sağlık açısından büyük önem taşımaktadır.

Ercüment Evrim adında bir vatandaş, yaşadığı bir tecrübenin neticesinde öğrendiği bilgileri paylaşmak isteyerek kendi arkadaş / tanıdık çevresine göndererek bir e-posta zinciri başlatmış. Faydalı olduğunu düşündüğüm bu bilgileri onun ağzından buraya aktardım:2-3 yıl önce, gözlerimin etrafı siyahlaşmış, vücudumda halsizlik ve şiddetli ağrılar başlamıştı. Amerikan hastanesinde birçok incelemeler yapıldı, ancak hiç bir şey bulunamadı. Daha sonra gittiğim Çinli bir reflexoloji uzmanı doktor, ayaklarımın tabanlarını yokladıktan sonra, hiç su içmediğimi ve başta karaciğerim olmak üzere vücudumun bütünüyle kirlenmiş olduğunu söyleyerek, eğer su içmeye başlamazsam takriben üç yıl içerisinde öleceğimi söyledi. (ben gerçekten o tarihe kadar genellikle su içmiyor, günde 20-30 bardak çay ve kahve içiyordum. (Çin’de reflexoloji üniversitesinden mezun doktorun ismi reflexologist P.G. Wong’dur (tel no: 0060-3-21622866/Malezya).

Sonuçta Çinli doktor bana her sabah uyandığımda; aç karnına bir büyük bardak ılık suyun içine bir tatlı kaşığı elma sirkesi koyarak içmemi önerdi. Elma sirkesi vücuttaki kirleri/ birikintileri eritiyor, su ise atıyormuş, elma sirkesinin PH (asit değeri) vücudun PH değeri ile aynı olduğundan kirleri eritirken, vücudun hücrelerine zarar vermiyormuş.Ayrıca günde en az 1.5 litre su içmek çok önemliymiş, vücudun zehirlerinin ve ihtiyaç duymadığı fazla/birikmiş maddelerinin atılmasını sağlıyormuş. Elma, ayrıca vitamin-mineral deposuymuş.

Ben de diyorum ki önce sağlık. Sağlıklı beslenmek için elinizden geleni yapın ve de muhakkak gücünüzün yettiğince yürüyüş yapın. Bir gün gelecek muhakkak faydasını göreceksiniz. Mutlu ve sağlıklı olun ve sağlıklı kalın. Selam ve sevgilerimle...
 
Toplam blog
: 12
: 1449
Kayıt tarihi
: 24.03.07
 
 

12/07/1948 Gebze / Kocaeli doğumluyum. İlkokulu Yukarı Hereke ilkokulunda bitirdikten sonra astsubay..