Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '12

 
Kategori
TV Programları
 

Sultan Nurgül

Sultan'ın  elbiseleri ve pis kokulu yatak örtüleri...

İyisini de, kötüsünü de yazacağım.Güzel bir konu, oyuncular hoş.

İlk dikkatimi çeken tuhaflık, avukat ve oksijen tüpü... Koah desen,  değil.  Astım desen,  gene değil.  Boş vakitlerinde oksijen çekiyor gibi. Bu neyin nefes darlığı? Gece, karabasan geliyor adama. Gündüz süper, ne nefes darlığı ne bi şey. Belki gece Gaziantep' te hava kirlidir! Gerçi gece sahneleri berrak gözüküyor ama! Bu adamcağızın hastalığını deyiversin bi ara senaristler de, ben de ne olduğunu düşünmeyeyim.

Senarist demişken, haklarını yemiyeyim çok güzel tipler yaratmışlar.  Ellerine sağlık.

Nine yeter,  al, vitrine koy, seyret... Nur Sürer, Canım benim. Hep güzel olmuştur. Çok severim. DUL BİR KADIN  filminde Müjde Ar' ın arkadaşını oynadığı 80' ler gibi gözleri parlıyor hala... Settar Tanrıöver' e  saygıyla eğiliyorum. Saldıray abi-  İkiz yataklar derken de  harikaydı, burada da...Hatice ve Bilal gittikçe parlıyorlar. Kerim, bana yeni  bir Menderes Samancılar  yetişiyor hissi veriyor. Harika bir çocuk.

(François)  Fransua' da öyle.Fransua' ya kim koçluk ediyorsa, ATV' de izlediğim Aşk Tesadüfleri Sever filminde, Belçim Hanıma da  koçluk etseydi, iş teklifi gelince telefona ''Dekkor''  ''Dekkor'' diye bağırmazdı.  ''Dakkor'' derdi.

Gelelimmm SULTAN' ın sanat ekibine... Hangini yazayım ben anam...Sultanın kıyafetinden başlayalım.  Kostüm,  ayrıdır mutlaka ama, sanat grubunun  sorumluluğunda... Aynı elbiseyi,  tek kalıpla,  tek renklerde kestirmek süper sanat! Etek boyu, kol boyu aynı. Yaka bazen değişik. Pembe, kırmızı, açık mavi, koyu mavi, sarı, mor, açık yeşil,  koyu yeşil...

Valla yeter!  Ruhum sıkıldı! Sanki bir mağazaya girilmiş, Nurgül hanım bir elbise giymiş, beğenmişler. Haydi bakalım,  her rengini almışlar, (Seneye de giyer!) diye düşünmüşler galiba! Toptan alınca ucuza da gelmiştir belki...

Gelelim en önemli itirazıma... 14 bölümdür Sultan' ın aynı elbiselerine baktığımız yetmez  gibi, Fransua' nın da yatak örtüsü var.  Yatak örtüsü gibi ama, çocuğun üstünü örtüyorlar. Filim çocuğu da ondan.  Normal hayatta hiç bi çocuk istemez. Neden mi? İpi ağır.  Örtü, külçe gibi. Nerden biliyorum? Aynısı kızımda var.

 Kahverengi,  beyaz,  portakal, bej  rengi, değişik kalınlıkta  çizgili.Yazın başlayan dizi de asla örtülemeyecek kalınlıkta. Bunlara boş verelim, uzaktan hoş gözüküyor... Dizi başladı başlayalı aynı örtü!

Kaç kadının koşuşturduğu konakta 14 haftadır aynı örtü! Koktu, leş oldu! Kokusu, ekrandan benim eve dek geliyor.

Sanat grubu sizi ünlüyorum! Senaryocularla konuşun,  önümüzdeki haftalarda o örtüyü yıkanmış, bahçede asılı olduğu bir sahne istiyorum.  Ara sıra yıkandığına ikna edin beni.

Seyrederken görüyoruz....Herkes, herşeyi görüyor! Sadece, herkes internette yazamıyor. Ya da size ulaşıp söyleyemiyor. Görmüyor, farketmiyor, anlamıyor sanmayın. Ummadık taş baş yarar.

Bak!  Döküverdim kirli çamaşırlarınızı ortaya:) Hepinize iyi çalışmalar...

Zühal Ekinci

20 09  2012

 
Toplam blog
: 23
: 818
Kayıt tarihi
: 10.02.09
 
 

GÜLÜMSEMEDEN SORUMLU DEVLET BAKANLIĞI'na talibim... Blog yazarlarından Sema Şener burada olmam gere..