Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '11

 
Kategori
Dostluk
 

Sündüs (Akkaya) Abla ile bir Cumartesi öğleden sonrası...

Sündüs (Akkaya) Abla ile bir Cumartesi öğleden sonrası...
 

Sündüs (Akkaya) Abla ile bir Cumartesi öğleden sonrası...


Birkaç zamandır görüşecektik ama bir türlü kısmet olmamıştı.

Nihayet bu cumartesi öğleden sonra görüştük Sündüs Abla ile. (Sündüs Akaya)

Hani olur ya bazen, ilk kez görüşmüşsünüzdür ama sanki yirmi yıldır birbirinizi tanıyormuşsunuz gibi hissedersiniz. Bizde aynen öyle oldu. Yabancılık çekmek bir yana, yarım saat sonra birbirimizin hayatı ile ilgili her şeyi biliyorduk.

Sündüs Abla’nın Ankara’da kaldığı kardeşinin evi, bizim evimize çok yakın. Yaklaşık 10-15 dakikalık yürüme mesafesinde.

Güzel bir öğleden sonrayı Sündüs Abla ile geçirmek bana ilaç gibi geldi. Uzun uzun konuştuk, dertleştik, güldük, bazen hüzünlendik, bazen dedikodu yaptık :)

Güzel kızı, tatlı annesi ve eşi ile de tanışma imkânım oldu.

Çok sevdim hepsini de ve iyi ki tanıdım. Hayatıma renk kattılar hepsi de.

Sündüs Abla, candan, sevimli, tatlı dilli, zeki, kibar, mücadeleci ve her şeyden önemlisi de çok samimi. O hayata renk katanlardan. Yanında her daim kendinizi huzurlu ve güvende hissedeceğiniz ve "dostum" diyebileceğiniz bir insan.

Fedakâr bir anne, hayırlı bir evlat, iyi bir eş, hayırlı bir akraba.

İyi bir dost.

İyi ki tanıdım seni Sündüs Abla, iyi ki varsın ve hayatımdasın.

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..