Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '08

 
Kategori
Bilgisayar
 

Şüpheli mailleri açmayın

Şüpheli mailleri açmayın
 

Gazetede Yahoo, Google, MSN Messenger gibi haberleşme programlarının şifrelerini kıran kötü niyetli kişilerin vatandaşları dolandırdığını. Şifresi kırılan internet kullanıcısının adresinde bulunan kişilere ulaşan hırsızların kontör talebinde bulunduğunu bazı hırsızların da kırdıkları MSN messengerde kayıtlı adreslerden borç para talep ettiğini ayrıca bazı sitelere yönlendirerek ya da dosyalar göndererek, kullanıcılara ait şifre bilgilerinin haksız kazanç elde edebilmek için ele geçirilmeye çalışıldığını. Bazı zararlı yazılımlarla bilgilerin ele geçirildiğini ''Bir başka yöntemle ise 'haberi gördün mü, girip okusana, senin için bak ne yazdım, ne hazırladım' tarzı ilgi çekici söylemler ile vatandaşları hazırlanan sahte web sayfalarına yönlendirip MSN şifreleri yazmaları sağlandığını . ve bilgileri hackerların eline geçmekte. Olduğunu Modern ve teknolojik hırsızların , MSN kullanıcılarını mağdur ettiğini okudum
Hıhhh daha yeni uyarıyorlar.Ben bunu öğreneli çok oluyor.

Her zamanki gibi MSN’im açık çalışıyordum.aysedemir adlı bir adresten davet aldım

Aaaa, ne hoş bu eşimin tayfasından biri.Aslında biraz şaşırdım ama yinede sevinçle kabul ettim.Kısa bir hoş beşten sonra zanettiğim kişi olmadığını anladım Bu Ankaralı bir Kız kardeşimiz idi benden 10 yaş ufaktı.Biraz havadan sudan bahsettik.daha sonra kendisinin sapkınlık içinde olduğunu öğrendim.Ablayız yaa, eee toplumsal sorumluluk ta var (bizde öyle sorumluluk bilinci var işte)Kendimce Nasihatler, nasihatler Söz verdi bana bir daha yapmayacak.Aslında iyi Kız yanlışa düşmüş bir kere düzelir inşallah Birde Tatlı dilli sürekli ablacım ablacım diyor.Neyse niyetim kendisine selamet dileyip engellemek Abla sana cam açayım dedi Tamam Kız aç hadi dedim.

Sonra?

Efendim sonrası şok tabi, ne zaman bu tarz mevzular geçse bu değerli kardeşimizi beddua ile anarım.

Ne yapalım hayatta bunlar da var bizde daha yeni yeni öğreniyoruz.Bundan sonra kendimce karar aldım kendi deyimimle asil kadın mantığı uyguluyorum

“BEN SEÇİLMEM SEÇERİM”

Tanımadığım daveti kabul etmem maili de almam.

 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..