Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '21

 
Kategori
Deneme
 

Süre Kısalır Yol Kısalır mı?

Hani hızlı arabalar, tren vs. istediğimiz yere çabucak gidiyoruz ya kafama takıldı.

Biliyorum gereksiz ama takıldı işte.

Yolculuk süresi kısaldı malum 5 saatti 3 saate düştü filan.

Acaba diyorum gittiğimiz mesafe yani yol da kısalır mı? Allah’ın yolu taş toprak nasıl kısalacak onu biliyorum da bize kısa gelir mi?

Eskiden zamandan çok yola takardım git git bitmez, zamanı nedeyim işim yok ki, Kurtalan’a üç günde gideyim ne olacak, bedava seyahat.

Ama bitmeyen yollar beni öldürürdü.

Hiç denemedim böyle bir hisse kapılıyor muyuz, yani yollar kısalıyor mu?

5 saatte 500 Km ise 3 saatte 300 km gibi düşünebiliriz diyorum.

Yani yollar da kısalır veya bize kısaymış gibi gelir. 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..